logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  07.09.2012

H+K Strategies dla Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego



Firma Hill+Knowlton Strategies nawiązała współpracę pro publico bono z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego. Agencja będzie odpowiadać za wsparcie medialne wydarzeń organizowanych w ramach V edycji kampanii „SyMfonia Serc”.

Agencja będzie koordynować wysyłkę materiałów prasowych oraz wspierać media relations wokół konferencji prasowej inaugurującej kampanię „SyMfonia Serc” br. oraz całodziennego pikniku edukacyjnego poświęconego stwardnieniu rozsianemu i problemom osób chorych na SM na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.

Agencja współpracowała dotychczas z PTSR m.in. przy okazji kampanii edukacyjnej „Mam SM”, która jako pierwsza w Polsce i na świecie wykorzystywała interaktywny serwis z symulacją pozwalającą poczuć, z jakimi trudnościami na co dzień zmagają się pacjenci chorzy na stwardnienie rozsiane.

– Dotychczasowa współpraca z H+K była bardzo owocna, dlatego cieszymy się, że agencja wesprze nas w tak ważnych dla «SyMfonii Serc» wydarzeniach oraz pomoże dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców – podkreśla Scholastyka Śniegowska, Menedżer ds. Projektu z ramienia Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego.

Za realizację działań odpowiada Klaudia Starosta (Account Executive) z zespołu koordynowanego przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak (Account Managera). 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek