H+K Strategies dla Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego
Firma Hill+Knowlton Strategies nawiązała współpracę pro publico bono z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego. Agencja będzie odpowiadać za wsparcie medialne wydarzeń organizowanych w ramach V edycji kampanii „SyMfonia Serc”.
Agencja będzie koordynować wysyłkę materiałów prasowych oraz wspierać media relations wokół konferencji prasowej inaugurującej kampanię „SyMfonia Serc” br. oraz całodziennego pikniku edukacyjnego poświęconego stwardnieniu rozsianemu i problemom osób chorych na SM na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.
Agencja współpracowała dotychczas z PTSR m.in. przy okazji kampanii edukacyjnej „Mam SM”, która jako pierwsza w Polsce i na świecie wykorzystywała interaktywny serwis z symulacją pozwalającą poczuć, z jakimi trudnościami na co dzień zmagają się pacjenci chorzy na stwardnienie rozsiane.
– Dotychczasowa współpraca z H+K była bardzo owocna, dlatego cieszymy się, że agencja wesprze nas w tak ważnych dla «SyMfonii Serc» wydarzeniach oraz pomoże dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców – podkreśla Scholastyka Śniegowska, Menedżer ds. Projektu z ramienia Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego.
Za realizację działań odpowiada Klaudia Starosta (Account Executive) z zespołu koordynowanego przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak (Account Managera).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”