logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > HIV punktem obrad szczytu G20
10.12.2018
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

HIV punktem obrad szczytu G20



 

Przedstawiciele najbogatszych państw na świecie co roku spotykają się by dyskutować nad wspólną polityką finansową i poruszyć wiele ważnych kwestii. W tym roku data szczytu G20 zbiegła się w czasie z światowym dniem AIDS.Organizacja pozarządowa Fundación Huésped z Buenos Aires w Argentynie, gdzie odbywał się tegoroczny szczyt, przygotowała kampanię podkreślającą brak podejmowania działania osób rządzących w zakresie HIV i nawołującą do wsparcia w umieszczeniu tej tematyki w porządku obrad.

Pod hasłem „Help us put #HIVontheAgenda” (pomóż nam umieścić HIV w porządku obrad) organizacja Fundación Huésped podkreśla jak ważne jest zaplanowanie tematyki HIV w porządku obrad i nawołuje do rzeczywistego wsparcia za pomocą zgłoszenia się przez specjalnie stworzoną stronę hivontheagenda.com  gdzie podając swoje dane można poprzeć dopisanie HIV do tematów obrad szczytu G20.

Na świecie żyje około 36,9  milionów ludzi zarażonych wirusem HIV, codziennie tym wirusem zostaje zarażonych około 4531 osób, a około 2572 osoby umierają na AIDS. W kampanii flagi krajów należących do grupy G20 przedstawiają światowe statystyki związane z epidemią.

 

G20

En el Día Mundial del Sida, el G20 menciona el VIH en su documento final por primera vez en 10 años. Esperamos que las palabras se trasladen a las acciones, las políticas y la inversión necesaria para efectivamente poner el #VIHenAgenda.? www.vihenagenda.com

Opublikowany przez Fundación Huésped Sobota, 1 grudnia 2018

Przewodnicząca obecnie grupie Argentyna kieruje się hasłem „Budować porozumienie na rzecz sprawiedliwego i trwałego rozwoju”, a jej 4 kluczowe priorytety to: przyszłość pracy, infrastruktura na rzecz rozwoju, bezpieczeństwo żywnościowe i równość płci.Po raz pierwszy od dekady w dokumentach obrad wymieniony został wirus HIV i konieczność zadziałania w tym temacie tak by doprowadzić do zakończenia epidemii AIDS.

Fundación Huésped jest argentyńską organizacją o zasięgu regionalnym w całej Ameryce Łacińskiej, działającą w dziedzinie zdrowia publicznego od 1989 roku, z perspektywą praw człowieka skupioną na HIV / AIDS, chorobach przenoszonych drogą płciową, a także na zdrowie seksualne i reprodukcyjne.

VIH en Agenda

Hoy es el último día para conocer nuestra instalación interactiva sobre VIH en el mundo. ¿Todavía no pasaste? Podés hacerlo desde las 13 hasta las 19.30 hs. en la Explanada del Polo Tecnológico (Godoy Cruz 2320).¡Sigamos poniendo el VIH en Agenda!https://www.vihenagenda.com/

Opublikowany przez Fundación Huésped Niedziela, 9 grudnia 2018

Celem organizacji jest by tematyka HIV i AIDS była poruszana przez tych którzy faktycznie mają możliwość i odpowiednie zasoby by móc zatrzymać rozprzestrzenianie się wirusa i zapewnić potrzebującym odpowiednie leczenie. Kampania ma zwrócić uwagę nie tylko samego społeczeństwa i pobudzić je tym samym do działania, ale również przyciągnąć uwagę rządzących i skłonić ich do podjęcia faktycznej i stałej inicjatywy w tym temacie.

Wspólny program Narodów Zjednoczonych w sprawie HIV/AIDS (UNAIDS) prowadzi i inspiruje świat do osiągnięcia wspólnej wizji zerowej liczby nowych zakażeń wirusem HIV. UNASID jednoczy wysiłki  11 organizacji ONZ-UNHCR, UNICEF, WFP, UNDP, UNFPA  UNODC, ONZ Wojen, ILO, UNESCO, WHO I Banku Swiatoweho, i ściśle współpracuje z globalnymi i krajowymi partnerami w celi zakończenia epidemii AIDS do 2030 roku, jako część celów zrównoważonego rozwoju.

Hoy es el #DíaMundialdelSida. Hoy, 4.931 personas adquirirán #VIH en el mundo. Hoy, también, 2.575 personas morirán a…

Opublikowany przez Fundación Huésped Sobota, 1 grudnia 2018

Kampania jest promowana na portalach społecznościowych oraz specjalnie stworzonej stronie www.huvobtheagenda.com, gdzie można znaleźć najistotniejsze informacje na temat wielkości zakażeń HIV i śmierci na AIDS oraz o samej organizacji. Uzupełnieniem działań jest stworzone na wspomnianej stronie przekierowanie, które odnosi do krótkiej ankiety, której wypełnienie jest faktyczną szansą na wsparcie kampanii i podtrzymanie istoty i wagi tematu HIV

hiv AIDS Fundación Huésped #HIVontheAgenda







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek