logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.09.2013

Hewlett-Packard podpisało Kartę Różnorodności



Globalne Centrum Biznesowe Hewlett-Packard przystąpiło do międzynarodowej inicjatywy jaką jest Karta Różnorodności, zobowiązując się do dalszego realizowania i upowszechniania polityki równego traktowania w biznesie oraz zarządzania różnorodnością.

HP GBC w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzi działania związane z przestrzeganiem zasad równego traktowania i poszanowania różnorodności wśród swoich pracowników i partnerów biznesowych.

HP GBC zatrudnia przedstawicieli wielu narodowości, grup etnicznych, kultur i religii. Angielski jest językiem codziennej komunikacji. W organizacji przestrzeni biurowej obowiązuje zasada „otwartych drzwi”, czyli menedżerowie zespołów dzielą pomieszczenia ze swoimi pracownikami. Dla nowo zatrudnionych pracowników firma prowadzi programy Welcome2Wroclaw oraz Welcome2Lodz, które mają wspomóc ich integrację z zespołem oraz odnalezienie się w firmie, nowym mieście lub – dla obcokrajowców – w nowym kraju. W ramach takiego programu świeżo zatrudniony pracownik otrzymuje rodzaj przewodnika po firmie, który ułatwia mu poznanie organizacji, w której pracuje. W trakcie wstępnych zajęć szkoleniowych uzyskuje informacje pomocne w codziennym życiu w mieście, jak również związane z polskim prawem pracy. Co miesiąc odbywają się spotkania, podczas których polscy i zagraniczni pracownicy HP GBC np. wspólnie zwiedzają miasto, poznają jego historię, gotują lub uprawiają sport.

HP stara się także wyrównywać szanse kobiet i mężczyzn. Zatrudnia 60 procent kobiet na stanowiskach menedżerskich, a także prowadzi politykę mającą ułatwić kobietom łączenie obowiązków zawodowych z życiem rodzinnym.

Firma zaangażowała się w tegoroczną wrocławską kampanię WrOpenUp, której celem było promowanie wśród mieszkańców miasta otwartości wobec odmienności kulturowych, przezwyciężenie istniejących stereotypów i uprzedzeń, wzajemne poznanie się środowisk lokalnych i cudzoziemców przebywających w Polsce oraz kreowanie postaw pozytywnych i twórczych wobec wzajemnych relacji. Pracownicy HP GBC należeli także do inicjatorów kilkudniowego wydarzenia o charakterze społeczno-kulturalnym o nazwie Social Art, którego celem było zwrócenie uwagi opinii publicznej  poprzez sztukę na pewne zjawiska i postawy, które pojawiają się w zetknięciu z odmiennością, w tym na reakcje i mechanizmy pojawiające się w kontekście różnic etnicznych, niepełnosprawności, wieku, sytuacji ekonomicznej czy innego modelu życia.

Karta Różnorodności jest pisemnym zobowiązaniem organizacji do wdrożenia skutecznych rozwiązań na rzecz polityki równego traktowania i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy oraz ich upowszechniania wśród partnerów biznesowych i społecznych. Inicjatywa polskiej wersji Karty Różnorodności została podjęta w 2011 roku przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu, po konsultacji z przedstawicielami organizacji reprezentujących interesy różnych grup społecznych m. in. osób niepełnosprawnych, starszych, rodziców, mniejszości religijnych czy seksualnych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek