logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Henkel pomaga wrócić do pracy
05.09.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Henkel pomaga wrócić do pracy



„W drodze do pracy” – projekt aktywizacji zawodowej kobiet w Polsce – będzie głównym projektem realizowanym z okazji 15-stej rocznicy światowego programu wolontariatu pracowniczego firmy Henkel. Projekt został wybrany z 60 nadesłanych z całego świata na wewnątrzfirmowy konkurs. Dotacja w wysokości 50 tysięcy euro trafi do Polski i zostanie przeznaczona na przeprowadzenie specjalistycznych kursów dla 60 kobiet, które po dłuższej przerwie planują wrócić na rynek pracy.

Zainicjowany w 1998 roku program MIT służy wspieraniu zaangażowania społecznego obecnych i byłych pracowników firmy. Firma co roku przyznaje dotacje projektom zgłaszanym przez swoich wolontariuszy. Podczas 15 lat istnienia MIT wsparcie otrzymało 10,5 tysiąca projektów w ponad 50 krajach.

Z okazji 15-tej rocznicy powołania MIT zarząd firmy przekazał pulę finansową na realizację specjalnych projektów rocznicowych. Na początku 2013 roku firma zaprosiła wszystkich pracowników do ubiegania się o rocznicową nagrodę “MIT Special Project 2013” („Specjalny Projekt MIT 2013”).

Projekt będzie realizowany we współpracy z Fundacją Miejsce Kobiet. Grupa menedżerek firmy Henkel będzie prowadziła część zajęć. Drugą nagrodę o wartości 25 tysięcy euro zdobył projekt mentoringu dzieci pochodzących ze środowisk nieuprzywilejowanych zgłoszony przez pracownika południowokoreańskiego oddziału Henkla. Trzecie miejsce zostało przyznane pracownicy z Kolumbii – zgłosiła ona projekt „Ambulansu wodnego”, który docierałby z pomocą medyczną do rodzin rolniczych zamieszkujących rozległe tereny nadrzeczne. Wartość tej nagrody wyniosła 12,5 tysiąca euro.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek