9 lutego br., w ostatni weekend karnawału, w ramach globalnej kampanii marki Heineken Enjoy Heineken Responsibly, w Warszawie rozdano blisko 6 tys. butelek z wodą Heineken Sunrise. Celem akcji Grupy Żywiec była promocja umiarkowanego spożycia alkoholu wśród dorosłych.
Półlitrowe butelki trafiły w ręce zarówno zmierzających na imprezę, jak i bawiących się w warszawskich klubach. Akcję prowadzono m.in.: przy stacjach metra, na Placu Zbawiciela, a także w pięciu warszawskich klubach (Platinium, The Eve, Opera, Enklawa i Huśtawka).
W ramach akcji ruszyła także emisja reklamy społecznej, której bohater pije alkohol w sposób odpowiedzialny, dzięki czemu bawi się do rana i wychodząc z imprezy, wspólnie z dziewczyną (w tej roli DJ Audrey Napoleon, również autorka muzyki do spotu), podziwia wschód słońca.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

