logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  13.06.2016

Heineken i Formuła 1 dla kierowców



Heineken został Globalnym Partnerem Formuły 1. W ramach współpracy, marka Heineken przygotuje kampanię „Jeżeli prowadzisz, nigdy nie pij” (ang: „If You Drive, Never Drink”). Do działań w ramach kampanii należeć będą: oznakowanie toru F1 logo marki, reklamy telewizyjne, działania w internecie, wydarzenia i imprezy organizowane dla fanów marki i F1 oraz działania PR, a także działania na opakowaniach i w punktach sprzedaży. Ambasadorami kampanii zostaną David Coulthard i Sir Jackie Stewart. Partnerstwo obu marek zostanie zbudowane wokół przekazu dotyczącego odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. 

Heineken® inwestuje 10% swoich globalnych wydatków na reklamę na kampanie wspierające odpowiedzialną konsumpcję takie, jak ModerateDrinkersWanted czy Dance More Drink Slow. Przekaz ten jest także komunikowany poprzez platformy sponsoringu takie, jak Liga Mistrzów UEFA czy Mistrzostwa Świata w Rugby, podczas których poświęcana jest mu jedna trzecia reklam na bandach wokół boiska. Ideę tę marka propaguje także podczas setek festiwali i wydarzeń muzycznych na całym świecie. 

HEINEKEN to koncern piwny który poza główną marką Heineken ma w portfolio ponad 250 międzynarodowych, regionalnych, lokalnych i specjalnych marek piw i cydrów. Enjoy Heineken Responsibly (EHR), to globalna inicjatywa mająca na celu propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, która rozpoczęta została w 2004 roku. 

David Coulthard prowadził bolidy dla Williams, McLaren i Red Bull Racing. Gdy przechodził na emeryturę, stał się brytyjskim kierowcą Formuły 1 z największą w historii liczbą zdobytych punktów. Sir Jackie Stewart w trakcie swojej kariery trzykrotnie zdobył tytuł mistrza świata i triumfował łącznie 27 razy podczas 99 wyścigów.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek