logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  13.06.2016

Heineken i Formuła 1 dla kierowców



Heineken został Globalnym Partnerem Formuły 1. W ramach współpracy, marka Heineken przygotuje kampanię „Jeżeli prowadzisz, nigdy nie pij” (ang: „If You Drive, Never Drink”). Do działań w ramach kampanii należeć będą: oznakowanie toru F1 logo marki, reklamy telewizyjne, działania w internecie, wydarzenia i imprezy organizowane dla fanów marki i F1 oraz działania PR, a także działania na opakowaniach i w punktach sprzedaży. Ambasadorami kampanii zostaną David Coulthard i Sir Jackie Stewart. Partnerstwo obu marek zostanie zbudowane wokół przekazu dotyczącego odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. 

Heineken® inwestuje 10% swoich globalnych wydatków na reklamę na kampanie wspierające odpowiedzialną konsumpcję takie, jak ModerateDrinkersWanted czy Dance More Drink Slow. Przekaz ten jest także komunikowany poprzez platformy sponsoringu takie, jak Liga Mistrzów UEFA czy Mistrzostwa Świata w Rugby, podczas których poświęcana jest mu jedna trzecia reklam na bandach wokół boiska. Ideę tę marka propaguje także podczas setek festiwali i wydarzeń muzycznych na całym świecie. 

HEINEKEN to koncern piwny który poza główną marką Heineken ma w portfolio ponad 250 międzynarodowych, regionalnych, lokalnych i specjalnych marek piw i cydrów. Enjoy Heineken Responsibly (EHR), to globalna inicjatywa mająca na celu propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, która rozpoczęta została w 2004 roku. 

David Coulthard prowadził bolidy dla Williams, McLaren i Red Bull Racing. Gdy przechodził na emeryturę, stał się brytyjskim kierowcą Formuły 1 z największą w historii liczbą zdobytych punktów. Sir Jackie Stewart w trakcie swojej kariery trzykrotnie zdobył tytuł mistrza świata i triumfował łącznie 27 razy podczas 99 wyścigów.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek