Heineken został Globalnym Partnerem Formuły 1. W ramach współpracy, marka Heineken przygotuje kampanię „Jeżeli prowadzisz, nigdy nie pij” (ang: „If You Drive, Never Drink”). Do działań w ramach kampanii należeć będą: oznakowanie toru F1 logo marki, reklamy telewizyjne, działania w internecie, wydarzenia i imprezy organizowane dla fanów marki i F1 oraz działania PR, a także działania na opakowaniach i w punktach sprzedaży. Ambasadorami kampanii zostaną David Coulthard i Sir Jackie Stewart. Partnerstwo obu marek zostanie zbudowane wokół przekazu dotyczącego odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
Heineken® inwestuje 10% swoich globalnych wydatków na reklamę na kampanie wspierające odpowiedzialną konsumpcję takie, jak ModerateDrinkersWanted czy Dance More Drink Slow. Przekaz ten jest także komunikowany poprzez platformy sponsoringu takie, jak Liga Mistrzów UEFA czy Mistrzostwa Świata w Rugby, podczas których poświęcana jest mu jedna trzecia reklam na bandach wokół boiska. Ideę tę marka propaguje także podczas setek festiwali i wydarzeń muzycznych na całym świecie.
HEINEKEN to koncern piwny który poza główną marką Heineken ma w portfolio ponad 250 międzynarodowych, regionalnych, lokalnych i specjalnych marek piw i cydrów. Enjoy Heineken Responsibly (EHR), to globalna inicjatywa mająca na celu propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, która rozpoczęta została w 2004 roku.
David Coulthard prowadził bolidy dla Williams, McLaren i Red Bull Racing. Gdy przechodził na emeryturę, stał się brytyjskim kierowcą Formuły 1 z największą w historii liczbą zdobytych punktów. Sir Jackie Stewart w trakcie swojej kariery trzykrotnie zdobył tytuł mistrza świata i triumfował łącznie 27 razy podczas 99 wyścigów.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach