logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > HDI dla powodzian
03.10.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

HDI dla powodzian



Towarzystwo ubezpieczeniowe HDI Asekuracja prowadzi kampanię „HDI dla powodzian” i w ramach tej akcji przekazała 29 września Ochotniczej Straży Pożarnej w Gorzycach i Wilkowie dwie pompy osuszające. Celem działań HDI jest pomoc osobom poszkodowanym w powodzi, edukacja na temat ryzyka powodziowego i sposobów zapobiegania (m.in. ubezpieczenia) skutkom nagłych zdarzeń atmosferycznych oraz wsparcie prawne, a także psychologiczne.

Podczas tegorocznej majowej powodzi na Podkarpaciu zalanych i podtopionych zostało 21 powiatów i 95 gmin. W gminie Gorzyce Wisła całkowicie zalała domy, a 90% Gminy Wilków znalazło się pod wodą. Oddziały Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) nadal walczą ze skutkami powodzi.

W kolejnym etapie akcji „HDI dla powodzian” szkołom oraz bibliotekom z terenów najbardziej poszkodowanych podczas powodzi zostaną przekazane książki wydane w ramach serii „Wspólne czytanie z HDI Asekuracja”.

Mieszkańcy zalanych terenów otrzymają również pomoc prawną oraz wsparcie psychologiczne. Mobilne Centra Wsparcia będą usytuowane w lokalnych jednostkach Ochotniczej Straży Pożarnej. Odbywać się w nich będą również dyżury prawnika, psychologa oraz specjalisty ds. ubezpieczeń.
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek