logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Hasło do paj paj pala i kabinka za złotóweczkie
19.10.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze

Hasło do paj paj pala i kabinka za złotóweczkie

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Koza Wanda słucha monologu swojego sędziwego właściciela o kosztach połączeń telefonicznych, emerytka szuka karty kredytowej by kupić muzykę w internecie, a businessman zanim skorzysta z miejskiej toalety dowie się od "babci klozetowej" o zagranicznych wyjazdach i stypendiach dla studentów. Jak widać "W trakcie prezydencji wszyscy rozmawiają o poważnych sprawach".

W internecie pojawiły się trzy oparte na absurdalnym poczuciu humoru spoty promujące zagadnienia poruszane podczas polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Kampanię prowadzi Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

– Punktem wyjścia do produkcji filmów było spojrzenie na prezydencję jak na zwykłą rozmowę. Na co dzień tę dyskusję toczą unijni politycy i eksperci, ale mogą ją także prowadzić zwykli ludzie w swoich domach, na ulicach, czy w kawiarniach – wyjaśnia Joanna Skoczek, dyrektor departamentu koordynującego prezydencję w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

W spotach omawiane są więc trzy ważne w życiu codziennym kwestie, które znajdują się w programie unijnych rozmów podczas polskiej prezydencji: likwidacja barier w handlu internetowym, niższe opłaty za telefoniczne połączenia roamingowe oraz wyższe nakłady na programy stypendialne Erasmus.

MSZ prowadzi kampanię, ponieważ z prowadzonych przez nie badań wynika, że według sporej części Polaków przewodnictwo Polski w Radzie UE jest projektem oddalonym od zwykłych ludzi. Zadaniem spotów jest pokazać, że polska prezydencja ma przełożenie na życie każdego Polaka.

Kampanię przygotowały agencje Young&Rubicam i Wunderman Polska.



Nazwa kampanii:
Wszyscy rozmawiają o poważnych sprawach
Czas:
2011.10.19
Nadawca:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Media:
Internet
Wykonawca:
Young&Rubicam, Wunderman Polska
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Wszyscy rozmawiają o poważnych sprawach





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek