logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze
   ──────  19.10.2011

Hasło do paj paj pala i kabinka za złotóweczkie

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Koza Wanda słucha monologu swojego sędziwego właściciela o kosztach połączeń telefonicznych, emerytka szuka karty kredytowej by kupić muzykę w internecie, a businessman zanim skorzysta z miejskiej toalety dowie się od "babci klozetowej" o zagranicznych wyjazdach i stypendiach dla studentów. Jak widać "W trakcie prezydencji wszyscy rozmawiają o poważnych sprawach".

W internecie pojawiły się trzy oparte na absurdalnym poczuciu humoru spoty promujące zagadnienia poruszane podczas polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Kampanię prowadzi Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

– Punktem wyjścia do produkcji filmów było spojrzenie na prezydencję jak na zwykłą rozmowę. Na co dzień tę dyskusję toczą unijni politycy i eksperci, ale mogą ją także prowadzić zwykli ludzie w swoich domach, na ulicach, czy w kawiarniach – wyjaśnia Joanna Skoczek, dyrektor departamentu koordynującego prezydencję w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

W spotach omawiane są więc trzy ważne w życiu codziennym kwestie, które znajdują się w programie unijnych rozmów podczas polskiej prezydencji: likwidacja barier w handlu internetowym, niższe opłaty za telefoniczne połączenia roamingowe oraz wyższe nakłady na programy stypendialne Erasmus.

MSZ prowadzi kampanię, ponieważ z prowadzonych przez nie badań wynika, że według sporej części Polaków przewodnictwo Polski w Radzie UE jest projektem oddalonym od zwykłych ludzi. Zadaniem spotów jest pokazać, że polska prezydencja ma przełożenie na życie każdego Polaka.

Kampanię przygotowały agencje Young&Rubicam i Wunderman Polska.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Wszyscy rozmawiają o poważnych sprawach
Czas:
2011.10.19
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Media:
Internet
Wykonawca:
Young&Rubicam, Wunderman Polska
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Wszyscy rozmawiają o poważnych sprawach





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek