logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  16.11.2012

Harnaś i Delikatesy Centrum zbierały butelki



Zakończył się ostatni etap III edycji akcji „Naturze się należy”, zorganizowanej przez markę Harnaś z portfela Carlsberg Polska i sieć sklepów Delikatesy Centrum z Grupy Eurocash. Celem tej inicjatywy jest budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w zakresie właściwego postępowania z opakowaniami szklanymi wielokrotnego użytku. Intencją organizatorów akcji jest promowanie odnoszenia butelek zwrotnych do punktów handlowych i tym samym budowanie wśród konsumentów zachowań mających korzystny wpływ na środowisko.

Podczas dwutygodniowej akcji w wybranych 100 sklepach tej sieci, na terenie Małopolski, zebrano łącznie ponad 90000 butelek zwrotnych. W ramach budowania proekologicznej postawy i tym samym zachęcania konsumentów do odnoszenia butelek z powrotem do sklepu, klienci w zamian za przyniesione opakowania szklane w nagrodę otrzymywali drewniane nosidełka na sześć butelek.

Nowością tej akcji był turniej piłkarski. W ramach ekologicznej promocji „Naturze się należy” wyłoniono osiem sklepów, w których zebrano największą liczbę zwrotnych butelek po piwie Harnaś. Reprezentacje wszystkich zwycięskich sklepów rozegrały Turniej Piłkarski, w których stawką była nagroda pieniężna dedykowana lokalnym społecznościom. W ramach jesiennych rozgrywek piłkarskich wyłoniono trójkę zwycięskich reprezentacji sklepów. Pierwsze miejsce zdobyła drużyna z Gorlic, drugie – z Radomyśla, trzecią lokatę zajęła ekipa z Żabna. Reprezentacja z Gorlic ufundowała stroje sportowe miejscowemu klubowi siatkarskiemu za kwotę 5 tysięcy złotych, ekipa z Radomyśla – przeznaczyła wygrane 3 tysiące złotych na lokalny klub piłkarski, natomiast drużyna z Żabna przekazała 2 tysiące złotych na rzecz Klubu Dunajec Konary.

Nagrody pieniężne zdobyte przez zwycięskie drużyny Pierwszego Turnieju Piłkarskiego zostały ufundowane przez organizatorów akcji: Carlsberg Polska i Delikatesy Centrum, do wykorzystania na rzecz lokalnych społeczności. Ekologiczna akcja promocyjna firm Carlsberg Polska i Delikatesy Centrum „Naturze się należy” była komunikowana – na poziomie sklepów – za pomocą bannerów, plakatów i ulotek z edukacyjną treścią, promującą zwrot opakowań szklanych do punktów handlowych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek