Zakończył się ostatni etap III edycji akcji „Naturze się należy”, zorganizowanej przez markę Harnaś z portfela Carlsberg Polska i sieć sklepów Delikatesy Centrum z Grupy Eurocash. Celem tej inicjatywy jest budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w zakresie właściwego postępowania z opakowaniami szklanymi wielokrotnego użytku. Intencją organizatorów akcji jest promowanie odnoszenia butelek zwrotnych do punktów handlowych i tym samym budowanie wśród konsumentów zachowań mających korzystny wpływ na środowisko.
Podczas dwutygodniowej akcji w wybranych 100 sklepach tej sieci, na terenie Małopolski, zebrano łącznie ponad 90000 butelek zwrotnych. W ramach budowania proekologicznej postawy i tym samym zachęcania konsumentów do odnoszenia butelek z powrotem do sklepu, klienci w zamian za przyniesione opakowania szklane w nagrodę otrzymywali drewniane nosidełka na sześć butelek.
Nowością tej akcji był turniej piłkarski. W ramach ekologicznej promocji „Naturze się należy” wyłoniono osiem sklepów, w których zebrano największą liczbę zwrotnych butelek po piwie Harnaś. Reprezentacje wszystkich zwycięskich sklepów rozegrały Turniej Piłkarski, w których stawką była nagroda pieniężna dedykowana lokalnym społecznościom. W ramach jesiennych rozgrywek piłkarskich wyłoniono trójkę zwycięskich reprezentacji sklepów. Pierwsze miejsce zdobyła drużyna z Gorlic, drugie – z Radomyśla, trzecią lokatę zajęła ekipa z Żabna. Reprezentacja z Gorlic ufundowała stroje sportowe miejscowemu klubowi siatkarskiemu za kwotę 5 tysięcy złotych, ekipa z Radomyśla – przeznaczyła wygrane 3 tysiące złotych na lokalny klub piłkarski, natomiast drużyna z Żabna przekazała 2 tysiące złotych na rzecz Klubu Dunajec Konary.
Nagrody pieniężne zdobyte przez zwycięskie drużyny Pierwszego Turnieju Piłkarskiego zostały ufundowane przez organizatorów akcji: Carlsberg Polska i Delikatesy Centrum, do wykorzystania na rzecz lokalnych społeczności. Ekologiczna akcja promocyjna firm Carlsberg Polska i Delikatesy Centrum „Naturze się należy” była komunikowana – na poziomie sklepów – za pomocą bannerów, plakatów i ulotek z edukacyjną treścią, promującą zwrot opakowań szklanych do punktów handlowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku