Klienci warszawskiego Hard Rock Cafe mogą od 11 marca kupić specjalny pin, z którego część dochodu będzie przekazana na cele statutowe Fundacji Dzieci Niczyje. Limitowana kolekcja pinów powstała, aby wesprzeć działania FDN, która walczy z przemocą wobec dzieci.
Sieć HRC od lat produkuje piny, które cieszą się zainteresowaniem ze strony kolekcjonerów. Projektując pin dla Fundacji chcieliśmy podkreślić cel jej działań, czyli szczęśliwe dzieciństwo bez przemocy. Cieszymy się, że możemy w ten sposób zwrócić uwagę naszych klientów na problem krzywdzenia najmłodszych. Jednocześnie dajemy im możliwość przyłączenia się do walki o uśmiech dziecka – mówi Joanna Krobicka, marketing manager HRC Warsaw.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów