Klienci warszawskiego Hard Rock Cafe mogą od 11 marca kupić specjalny pin, z którego część dochodu będzie przekazana na cele statutowe Fundacji Dzieci Niczyje. Limitowana kolekcja pinów powstała, aby wesprzeć działania FDN, która walczy z przemocą wobec dzieci.
Sieć HRC od lat produkuje piny, które cieszą się zainteresowaniem ze strony kolekcjonerów. Projektując pin dla Fundacji chcieliśmy podkreślić cel jej działań, czyli szczęśliwe dzieciństwo bez przemocy. Cieszymy się, że możemy w ten sposób zwrócić uwagę naszych klientów na problem krzywdzenia najmłodszych. Jednocześnie dajemy im możliwość przyłączenia się do walki o uśmiech dziecka – mówi Joanna Krobicka, marketing manager HRC Warsaw.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

