Klienci warszawskiego Hard Rock Cafe mogą od 11 marca kupić specjalny pin, z którego część dochodu będzie przekazana na cele statutowe Fundacji Dzieci Niczyje. Limitowana kolekcja pinów powstała, aby wesprzeć działania FDN, która walczy z przemocą wobec dzieci.
Sieć HRC od lat produkuje piny, które cieszą się zainteresowaniem ze strony kolekcjonerów. Projektując pin dla Fundacji chcieliśmy podkreślić cel jej działań, czyli szczęśliwe dzieciństwo bez przemocy. Cieszymy się, że możemy w ten sposób zwrócić uwagę naszych klientów na problem krzywdzenia najmłodszych. Jednocześnie dajemy im możliwość przyłączenia się do walki o uśmiech dziecka – mówi Joanna Krobicka, marketing manager HRC Warsaw.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary