logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Halo! ATOPIA” – konferencja dla rodziców dzieci z AZS
25.09.2012
Tematy: Wydarzenia

„Halo! ATOPIA” – konferencja dla rodziców dzieci z AZS



W najbliższą środę 26 września 2012 odbędzie się w Warszawie pierwsza, otwarta konferencja dla rodziców i opiekunów dzieci chorych na atopowe zapalenie skóry. Temat konferencji brzmi „AZS z perspektywy dermatologiczno-alergologicznej”.

Dermatolodzy, alergolodzy oraz inni specjaliści mają przystępnym językiem opowiedzieć o AZS. Na konferencję zaproszeni są rodzice i opiekunowie dzieci chorych na AZS, chorzy na AZS, lekarze, pedagodzy – wszyscy zainteresowani i mający styczność z dziećmi chorymi na atopowe zapalenie skóry. Konferencja rozpocznie się o godz. 10:00 krótkim filmem o AZS, następnie odbędą się prelekcje „AZS u dzieci – aktualne podejście do leczenia miejscowego”, „Losy dziecka z AZS w wieku dorosłym” i „AZS u dzieci – diagnostyka, postępowanie, leczenie”. Po wystąpieniach lekarze i specjaliści odpowiedzą na pytania przygotowane przez rodziców podczas spotkania w dniu 28.07.2012 oraz pytania nadesłane przez internet. Po dyskusji będzie czas na rozmowy kuluarowe, a od 13.30 do 14 odbędzie się czat z internautami.

Aby wziąć udział w konferencji, należy wejść na stronę www.haloatopia.pl i zgłoś swój udział w spotkaniu. Wstęp na konferencję jest bezpłatny.

Projekt „Halo! ATOPIA” powstał, aby pomóc rodzicom i opiekunom dzieci chorych na AZS oraz samym chorym. Fundacja Alabaster realizując ten projekt pragnie poszerzyć wiedzę rodziców i samych chorych, ale także lekarzy, a przede wszystkim zwrócić uwagę społeczeństwa oraz decydentów na tę chorobę. Program współfinansowany jest przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego FIO (Fundusz Inicjatyw Obywatelskich).








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek