logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Gwiazda dance, Piotr Cyrwus, namawia do mycia rączek
23.11.2020
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Gwiazda dance, Piotr Cyrwus, namawia do mycia rączek



Mycie rąk to jedna z najprostszych i najbardziej skutecznych metod walki z koronawirusem. Ale ileż razy można zachęcać do wykonywania tej czynności?

Marka Kotlin poradziła sobie z tą kwestią w brawurowy sposób, zatrudniając Piotra Cyrwusa, aktora powszechnie kojarzonego z kultową postacią Rysia z Klanu – maniakalnego orędownika mycia rąk. Tym razem Cyrwus wciela się w gwiazdora muzyki dance, w kreszowym dresie i czerwonych okularach przeciwsłonecznych, który zachęca do używania keczupów Kotlin a równocześnie namawia do „mycia rączek”.

Absurdalnej całości dopełnia teledysk stylizowany na nagrania VHS z lat 80. XX wieku, kulturę vaporwawe oraz kultowe uniwersum artystyczne „Kraina Grzybów TV”.

To nie pierwsza współpraca aktora i marki Kotlin. Pół roku temu Piotr Cyrwus wystąpił w trzech innych klipach promujących – oprócz keczupów – mycie rąk i higienę przy posiłkach.

zdrowie Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji COVID19 Coronavirus pandemia epidemia COVID-19 SARS-CoV-2 Kotlin Piotr Cyrwus Myj rączki higiena Rysio z Klanu


Nazwa kampanii:
Król mycia rączek feat. Kotlin
Czas:
2020.11.20
Nadawca:
Kotlin (Maspex)
Media:
film
Wykonawca:
Feeders Agency
Adresaci:
ogół społeczeństwa





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek