„Natura próbuje nam coś powiedzieć!”. Drastyczne konsekwencje globalnej zmiany klimatu, coraz częstsze trzęsienia ziemi, huragany i powodzie to znak STOP, który wysyła nam natura. W trosce o przyszłość naszej planety, Kolumbijski oddział organizacji Conservation International wraz z agencją MullenLowe SSP3 przedstawił kampanię, metaforycznie podkreślając przekaz samej natury.
-Ludzie stają się coraz bardziej uczuleni na obrazy klęsk żywiołowych, zwłaszcza, że przez zachodzące zmiany klimatyczne ich częstotliwość rośnie – mówi Carlos Andrés Rodríguez, szef kreacji agencji MullenLowe SSP3, przygotowującej spot na rzecz kampanii „Natura próbuje nam coś powiedzieć”. Osią przewodnią akcji jest spot ukazujący serię archiwalnych, autentycznych klęsk żywiołowych. Chwiejący się znak drogowy „STOP” uświadamia nam przekaz, który w swoim języku grzmi do nas sama natura.
– Znaleźliśmy nową perspektywę, przez którą można spojrzeć na katastrofy naturalne – znaki drogowe, które zwykle pozostają niewidoczne. Pomyśleliśmy, że właśnie one, naruszane przez niesprzyjające warunki pogodowe, mogą być symbolicznym głosem natury, który to mówi – dodaje Rodríguez.
Hoy en el #DíaMundialdelClima La naturaleza está tratando de decirnos algo. Escúchala.
Opublikowany przez Conservación Internacional Colombia 26 marca 2018
Kampania wystartowała z okazji Światowego Dnia Klimatu. Uzupełnienie spotu stanowią bilbordy obrazujące globalne klęski świata.
Aktualne informacje i działania organizacji Conservation International dostępne są na stronie www.conservation.org
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie