W listopadzie ukazał się pierwszy raport społeczny Grupy Raben w Polsce. Powstał on zgodnie z międzynarodowymi wytycznymi do raportowania danych z obszaru zrównoważonego rozwoju – Global Reporting Initiative w wersji G4, na poziomie CORE.
Raport uwzględnia m.in. ekologiczne imprezy organizowane przez firmę, w których wzięło udział ponad 3 tys. klientów oraz szkolenia z właściwego doboru i montażu fotelików samochodowych dla 300 tys. osób. 94% odbiorców usług firmy Fresh Logistics uważa, że jest ona odpowiedzialna społecznie
Raport można komentować i oceniać na naszej stronie internetowej. Za każdy komentarz przekażemy 1 zł na akcję „Pierwszy fotelik”, propagującą bezpieczne przewożenie dzieci w fotelikach samochodowych – mówi Marta Szymborska, Kierownik ds. PR i CSR w Grupie Raben. Z raportem można zapoznać się na stronie www firmy.
Grupa Raben oferuje swoje usługi w zakresie: kompleksowych usług logistycznych, transportu krajowego
i międzynarodowego, transportu lotniczego, morskiego i intermodalnego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy