logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  10.06.2013

Grupa GPEC z Mocą Bazera



Kampania „Moc Bazera” przygotowana jest z myślą o uczniach szkół podstawowych na terenie Gdańska, Sopotu i Gdyni, jak również Tczewa, Starogardu Gdańskiego i Pelplina. Skierowana jest także do ich rodziców, opiekunów oraz nauczycieli. Organizatorem kampanii jest Lions Clubs International. Partnerem strategicznym pierwszej edycji wydarzenia została Grupa GPEC. Akcję wspiera psycholog dziecięcy Malwina Musiał, lokalne instytucje i media. Celem kampanii jest wskazywanie odpowiednich postaw w sytuacji zetknięcia się dziecka z przemocą oraz uwrażliwianie uczniów i dorosłych na coraz częściej pojawiający się problem agresji w szkołach podstawowych.
 
Superbohater to postać rysunkowa powołana do życia na potrzeby kampanii. Poprzez swoją postawę wskazuje, w jaki sposób właściwie reagować na przemoc. Uczy najmłodszych, jak zachować się w trudnych sytuacjach. Pomaga mu w tym gwizdek, za pomocą którego alarmuje o niebezpiecznych sytuacjach i zwraca uwagę dorosłych na grożące dzieciom niebezpieczeństwo.

W ramach kampanii organizatorzy przygotowali 3 serie komiksów, które trafią do szkół biorących udział w projekcie. Dzieci będą także uczestniczyły w konkursach i zajęciach edukacyjnych. Będą też zbierały naklejki do rozdawanych legitymacji: każda naklejka będzie świadczyła o uzyskaniu kolejnego etapu wtajemniczenia w sztukę walki z przemocą. Z kolei dla nauczycieli i pedagogów przygotowano kilka propozycji scenariuszy lekcji traktujących o problemie przemocy i agresji w szkole, które można pobrać na stronie internetowej akcji.

Zgłoszenia udziału szkół odbywają się poprzez formularz dostępny na stronie internetowej kampanii – www.mocbazera.pl. Dodatkowo, na stronie, można pobrać informacje dla rodziców oraz przeznaczone dla pedagogów scenariusze lekcji wychowawczych. Na stronie znajdują się także informacje na temat kampanii, lista szkół, które zgłosiły się do programu, oraz wszelkie materiały przeznaczone dla dzieci, w tym komiksy i plany lekcji. Rodzice odwiedzający stronę mogą skorzystać również z porad psycholog mówiących o tym, jak rozpoznać, czy dziecko miało do czynienia z przemocą i jak się przed nią bronić. Dodatkowe informacje dostępne są także na fan page’u kampanii w serwisie Facebook. Kampania potrwa do końca roku kalendarzowego.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek