Grunt to rodzina – po raz dziewiąty
Fundacja Świętego Mikołaja zainaugurowała IX edycję programu na rzecz wspierania rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych "Grunt to rodzina". W ramach akcji przeprowadzona zostanie zbiórka pieniędzy na Fundusz Edukacyjny, z którego środki zostaną w całości przeznaczone na realizację przedsięwzięć edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla podopiecznych tych rodzin.
Fundacja Świętego Mikołaja przygotowała kilka akcji wspierających kampanię. Od 6 grudnia zaprasza do zgłaszania kandydatur do Nagrody św. Mikołaja. Wyróżnienia zostaną przyznane w grudniu 2013 roku organizacjom i osobom, które w okresie od 1 września 2012 r. do 30 sierpnia 2013 r. zaangażowały się w działalność charytatywną. Ponadto Fundacja zorganizuje aukcję przedmiotów podarowanych przez znane osoby. Licytacja odbędzie się 22 grudnia w programie "Pytanie na śniadanie" na antenie TVP2.
Do wspierania kampanii włączyli się również partnerzy komercyjni: Frito-Lay Pepsi Co – producent m.in. chipsów marki Lay’s zorganizował konkurs „Skomiksuj Ziemniaka, wspomóż dzieciaka”. Każde zgłoszenie przyczynia się do powiększenia kwoty, jaka zostanie przekazana na rzecz Funduszu Edukacyjnego dla rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych. Zaś serwis internetowy Garneczki.pl – sklep oferujący elementy wyposażenia kuchni – przeznaczy 1 zł z każdego zamówienia złożonego do dnia 22 grudnia na Fundusz Edukacyjny. Akcja będzie trwała na stronie sklepu www.garneczki.pl i w serwisie Allegro.
W kampanii "Grunt to rodzina" wykorzystywane są prasa, radio, telewizja i internet. Ponadto, akcja wspierana jest przez reklamę zewnętrzną: billboardy oraz plakaty w komunikacji miejskiej w głównych miastach Polski. Wszystkie powierzchnie reklamowe udostępniane są bezpłatnie. Media koordynuje ZenithOptimedia Group.
Pierwsza edycja kampanii "Grunt to rodzina" wystartowała w grudniu 2004 roku. Od tego czasu Fundacja Świętego Mikołaja przeprowadziła osiem kolejnych odsłon. Inicjatorzy chcą podkreślać, że rodzinny dom dziecka czy rodzina zastępcza dają młodym ludziom namiastkę prawdziwej rodziny.
W ciągu ośmiu lat działalności Funduszu Edukacyjnego, Fundacja Świętego Mikołaja wsparła łącznie około 1020 przedsięwzięć na kwotę ponad 6 mln zł. W ten sposób objęła pomocą już ponad 5500 dzieci. W roku 2011 Fundacja Świętego Mikołaja zebrała 1,18 mln zł, z czego 410 tys. zł przeznaczono na wyjazdy edukacyjne,
a 770 tys. zł na przedsięwzięcia edukacyjne, rehabilitacyjne oraz zakup sprzętu komputerowego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy