logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Groupon zaprasza do teatru
26.03.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Groupon zaprasza do teatru



Groupon przyłącza się do obchodów Międzynarodowego Dnia Teatru (27 marca) organizując akcję „Teatr – dodaj do ulubionych”.

Firma zaangażowała do współpracy ponad 30 największych teatrów w Polsce – do 3 kwietnia będzie można nabyć specjalne bilety na wybrane spektakle w promocyjnych cenach. Akcji towarzyszyć będzie zbiórka środków na leczenie i rehabilitację aktora Narodowego Starego Teatru – Krzysztofa Globisza. Ambasadorem akcji jest Andrzej Seweryn, aktor i Dyrektor Naczelny Teatru Polskiego w Warszawie.

Do dnia 3 kwietnia użytkownicy portalu mają okazję oglądać spektakle każdego gatunku – od oper przez dramaty po komedie w cenie niższej niż zazwyczaj. Akcja jest kontynuacją „Miesiąca Teatrów” na Grouponie, w ramach której 15 tys. widzów obejrzało jeden ze 100 spektakli pokazywanych na 45 scenach w całej Polsce.

W akcji biorą udział: Teatr Polski w Warszawie, Teatr Studio w Warszawie, Teatr Warsawy, Teatr Polonia, Och Teatr, Opera Bałtycka, Opera Wrocławska, Teatr Polski we Wrocławiu, Teatr Współczesny we Wrocławiu,Teatr Żydowski, Teatr Rampa, Teatr Buffo, Teatr Capitol, Teatr Palladium, Teatr Ludowy w Krakowie, Teatr Mały w Łodzi, Teatr Nowy w Łodzi, Teatr Maska w Rzeszowie, Opera na Zamku w Szczecinie, Teatr Kana w Szczecinie, Teatr Rozrywki Lutnia, Teatr V6, Teatr Lalek Arlekin, Teatr KTO w Krakowie, Teatr Rozrywki w Chorzowie, Teatr Scena Współczesna, Miejski Teatr Miniatura w Gdańsku, Teatr Wielki w Poznaniu, Teatr XL, Teatr Wolandejski, Studio Teatr Castingowy, Afisz Teatr Impresaryjny i inne.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek