logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Grena i Xerox Polska motywują pacjentów
02.12.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Grena i Xerox Polska motywują pacjentów



Firma Grena, producent sprzętu medycznego, wspólnie ze sponsorem dodatkowym Xerox Polska sponsoruje akcję społeczną „Think positive!” skierowaną do polskich szpitali. Jej celem jest motywacja pacjentów do walki o zdrowie oraz wsparcie pracy lekarzy. 100 szpitali, które jako pierwsze zgłoszą się do akcji, otrzyma bezpłatną wystawę zdjęć przedstawiającą największe zwycięstwa Natalii Partyki–tenisistki stołowej bez przedramienia, wielokrotnej medalistki paraolimpijskiej, Jerzego Płonki – niewidomego alpinisty i Piotra Pogona, który pomimo resekcji płuca bierze udział w maratonach i zawodach triathlonowych. Zdjęcia w postaci plakatów opatrzone są także motywującymi cytatami.

Szpitale mogą zgłosić swój akces poprzez formularz na stronie internetowej www.thinkpositive.org.pl. Akcji towarzyszy profil na Instagramie, na którym można znaleźć składające się na wystawę fotografie. Jako pierwszy do udziału w akcji zgłosił się Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny w Warszawie przy ul. Banacha 1, gdzie w grudniu odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca akcję. Akcję koordynuje agencja PR Face it!. Strategię opracowała Anna Gołębicka, ekspert Centrum im. Adama Smitha.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek