Firma Grena, producent sprzętu medycznego, wspólnie ze sponsorem dodatkowym Xerox Polska sponsoruje akcję społeczną „Think positive!” skierowaną do polskich szpitali. Jej celem jest motywacja pacjentów do walki o zdrowie oraz wsparcie pracy lekarzy. 100 szpitali, które jako pierwsze zgłoszą się do akcji, otrzyma bezpłatną wystawę zdjęć przedstawiającą największe zwycięstwa Natalii Partyki–tenisistki stołowej bez przedramienia, wielokrotnej medalistki paraolimpijskiej, Jerzego Płonki – niewidomego alpinisty i Piotra Pogona, który pomimo resekcji płuca bierze udział w maratonach i zawodach triathlonowych. Zdjęcia w postaci plakatów opatrzone są także motywującymi cytatami.
Szpitale mogą zgłosić swój akces poprzez formularz na stronie internetowej www.thinkpositive.org.pl. Akcji towarzyszy profil na Instagramie, na którym można znaleźć składające się na wystawę fotografie. Jako pierwszy do udziału w akcji zgłosił się Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny w Warszawie przy ul. Banacha 1, gdzie w grudniu odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca akcję. Akcję koordynuje agencja PR Face it!. Strategię opracowała Anna Gołębicka, ekspert Centrum im. Adama Smitha.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska