Firma Grena, producent sprzętu medycznego, wspólnie ze sponsorem dodatkowym Xerox Polska sponsoruje akcję społeczną „Think positive!” skierowaną do polskich szpitali. Jej celem jest motywacja pacjentów do walki o zdrowie oraz wsparcie pracy lekarzy. 100 szpitali, które jako pierwsze zgłoszą się do akcji, otrzyma bezpłatną wystawę zdjęć przedstawiającą największe zwycięstwa Natalii Partyki–tenisistki stołowej bez przedramienia, wielokrotnej medalistki paraolimpijskiej, Jerzego Płonki – niewidomego alpinisty i Piotra Pogona, który pomimo resekcji płuca bierze udział w maratonach i zawodach triathlonowych. Zdjęcia w postaci plakatów opatrzone są także motywującymi cytatami.
Szpitale mogą zgłosić swój akces poprzez formularz na stronie internetowej www.thinkpositive.org.pl. Akcji towarzyszy profil na Instagramie, na którym można znaleźć składające się na wystawę fotografie. Jako pierwszy do udziału w akcji zgłosił się Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny w Warszawie przy ul. Banacha 1, gdzie w grudniu odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca akcję. Akcję koordynuje agencja PR Face it!. Strategię opracowała Anna Gołębicka, ekspert Centrum im. Adama Smitha.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

