logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Grena i Xerox Polska motywują pacjentów
02.12.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Grena i Xerox Polska motywują pacjentów



Firma Grena, producent sprzętu medycznego, wspólnie ze sponsorem dodatkowym Xerox Polska sponsoruje akcję społeczną „Think positive!” skierowaną do polskich szpitali. Jej celem jest motywacja pacjentów do walki o zdrowie oraz wsparcie pracy lekarzy. 100 szpitali, które jako pierwsze zgłoszą się do akcji, otrzyma bezpłatną wystawę zdjęć przedstawiającą największe zwycięstwa Natalii Partyki–tenisistki stołowej bez przedramienia, wielokrotnej medalistki paraolimpijskiej, Jerzego Płonki – niewidomego alpinisty i Piotra Pogona, który pomimo resekcji płuca bierze udział w maratonach i zawodach triathlonowych. Zdjęcia w postaci plakatów opatrzone są także motywującymi cytatami.

Szpitale mogą zgłosić swój akces poprzez formularz na stronie internetowej www.thinkpositive.org.pl. Akcji towarzyszy profil na Instagramie, na którym można znaleźć składające się na wystawę fotografie. Jako pierwszy do udziału w akcji zgłosił się Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny w Warszawie przy ul. Banacha 1, gdzie w grudniu odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca akcję. Akcję koordynuje agencja PR Face it!. Strategię opracowała Anna Gołębicka, ekspert Centrum im. Adama Smitha.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek