logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Granty na wakacje od ANWIL
16.03.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Granty na wakacje od ANWIL



Fundacja ANWIL dla Włocławka ogłosiła kolejny konkurs grantowy zatytułowany „Wakacje we Włocławku aktywnie i wesoło”. Celem inicjatywy jest wspieranie projektów zapewniających dzieciom i młodzieży z Włocławka ciekawy, a zarazem bezpieczny sposób spędzenia wakacji w mieście. O granty w wysokości do 40 tys. złotych mogą ubiegać się włocławskie organizacje pozarządowe.

Całkowity budżet tej edycji konkursu wynosi 330 tys. złotych. Dofinansowanie nie może przekroczyć 80% całkowitego kosztu projektu, pozostałe 20% musi stanowić wkład własny zgłaszającego.

Stawiamy na projekty, które będą miały przede wszystkim walory edukacyjne – stworzą uczestnikom okazję do odkrywania nowych wartości, pobudzą do rozwoju, poszerzą zainteresowania, zwiększą wrażliwość na potrzeby innych, a także pogłębią wiedzę i umiejętności praktyczne. Zależy nam, aby realizowane projekty rozwijały talenty uczestników oraz, co ważne, umożliwiły nawiązanie nowych kontaktów i zdobycie nowych doświadczeń. Liczymy, że zaprezentowane inicjatywy będą kierowane do jak najszerszej grupy młodych włocławian, wyrównując ich szanse na atrakcyjne spędzenie wakacji w mieście – powiedziała Małgorzata Kosińska, Prezes Fundacji ANWIL dla Włocławka.

Pełna informacja o konkursie, w tym szczegółowe kryteria i formularze konkursowe zamieszczone są na stronie internetowej www.anwildlawloclawka.pl.

ANWIL to producent polichlorku winylu, nawozów azotowych, granulatów i płyt z PCW oraz chemikaliów.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek