Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka
────── 24.03.2022
Grand Theft Auto pod wodą
Los Santos to fikcyjne, wzorowane na Los Angeles miasto, będące miejscem akcji gier z serii Grand Theft Auto.
Na potrzeby kampanii społecznej Los Santos +3ºC stworzono – w oparciu o badania naukowe – symulację zmian w jego najbliższym otoczeniu, będących efektem globalnego ocieplenia o trzy stopnie Celsjusza. Symulacja miała charakter kompleksowy: podniesiono poziom wód, czego efektem było zalanie niżej położonych terenów, opróżniono rezerwuary wody pitnej, drastycznie zubożono lokalną faunę i florę, etc. Zmiany dotknęły także uczestników rozgrywki (np. ich postaci szybciej się męczyły), a do ich zadań zaczęły dołączać wcześniej nieznane wyzwania, typu transport wody pitnej.
Zapis kampanii można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
LosSantos+3ºc
Czas:
2022.2.24
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
GreenPeace Brazil
Media:
integrated
Wykonawca:
WPP, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie