logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Grand Theft Auto pod wodą
24.03.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka

Grand Theft Auto pod wodą



Los Santos to fikcyjne, wzorowane na Los Angeles miasto, będące miejscem akcji gier z serii Grand Theft Auto.

Na potrzeby kampanii społecznej Los Santos +3ºC stworzono – w oparciu o badania naukowe – symulację zmian w jego najbliższym otoczeniu, będących efektem globalnego ocieplenia o trzy stopnie Celsjusza. Symulacja miała charakter kompleksowy: podniesiono poziom wód, czego efektem było zalanie niżej położonych terenów, opróżniono rezerwuary wody pitnej, drastycznie zubożono lokalną faunę i florę, etc. Zmiany dotknęły także uczestników rozgrywki (np. ich postaci szybciej się męczyły), a do ich zadań zaczęły dołączać wcześniej nieznane wyzwania, typu transport wody pitnej.

Zapis kampanii można obejrzeć poniżej:

Ekologia i środowisko kultura konsumpcjonizm gaming konsumenci Brazylia integrated gra video GTA Grand Theft Auto


Nazwa kampanii:
LosSantos+3ºc
Czas:
2022.2.24
Nadawca:
GreenPeace Brazil
Media:
integrated
Wykonawca:
WPP, Brazil





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek