Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka
Grand Theft Auto pod wodą
Los Santos to fikcyjne, wzorowane na Los Angeles miasto, będące miejscem akcji gier z serii Grand Theft Auto.
Na potrzeby kampanii społecznej Los Santos +3ºC stworzono – w oparciu o badania naukowe – symulację zmian w jego najbliższym otoczeniu, będących efektem globalnego ocieplenia o trzy stopnie Celsjusza. Symulacja miała charakter kompleksowy: podniesiono poziom wód, czego efektem było zalanie niżej położonych terenów, opróżniono rezerwuary wody pitnej, drastycznie zubożono lokalną faunę i florę, etc. Zmiany dotknęły także uczestników rozgrywki (np. ich postaci szybciej się męczyły), a do ich zadań zaczęły dołączać wcześniej nieznane wyzwania, typu transport wody pitnej.
Zapis kampanii można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
LosSantos+3ºc
Czas:
2022.2.24
Nadawca:
GreenPeace Brazil
Media:
integrated
Wykonawca:
WPP, Brazil
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki