„Power Down For the Planet” to nowa kampania marketingowa oraz konkurs, stworzone przez firmę Google. Przypomina, że większość komputerów marnuje połowę pobieranej energii – jest to strata pieniędzy, energii a także jedna z przyczyn globalnego ocieplenia. Mimo to, wielu ludzi ignoruje fakt, że istnieją proste czynności, które mogłyby poprawić sytuację energetyczną planety.
Celem przedsięwzięcia jest uwrażliwienie internautów na kwestię oszczędzania energii. Spoty reklamowe, które powstały na potrzeby kampanii piętnują bezsensowne marnotrawstwo energii, czyli pozostawianie włączonych, lecz nieużywanych urządzeń elektrycznych (w tym komputerów).
Aby skłonić internautów do refleksji i działania na rzecz klimatu, firma Google organizuje konkurs na najlepszy film dotyczący głównej idei kampanii. Konkurs ruszył 2 marca, zakończy się 17 kwietnia. Wyniki ogłoszone zostaną w Dzień Ziemi, 22 kwietnia. Najlepsi twórcy otrzymają nagrody pieniężne i rzeczowe: rowery Specialized, laptopy HP oraz oprogramowanie Microsoft.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.powerdownfortheplanet.org
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw