„Power Down For the Planet” to nowa kampania marketingowa oraz konkurs, stworzone przez firmę Google. Przypomina, że większość komputerów marnuje połowę pobieranej energii – jest to strata pieniędzy, energii a także jedna z przyczyn globalnego ocieplenia. Mimo to, wielu ludzi ignoruje fakt, że istnieją proste czynności, które mogłyby poprawić sytuację energetyczną planety.
Celem przedsięwzięcia jest uwrażliwienie internautów na kwestię oszczędzania energii. Spoty reklamowe, które powstały na potrzeby kampanii piętnują bezsensowne marnotrawstwo energii, czyli pozostawianie włączonych, lecz nieużywanych urządzeń elektrycznych (w tym komputerów).
Aby skłonić internautów do refleksji i działania na rzecz klimatu, firma Google organizuje konkurs na najlepszy film dotyczący głównej idei kampanii. Konkurs ruszył 2 marca, zakończy się 17 kwietnia. Wyniki ogłoszone zostaną w Dzień Ziemi, 22 kwietnia. Najlepsi twórcy otrzymają nagrody pieniężne i rzeczowe: rowery Specialized, laptopy HP oraz oprogramowanie Microsoft.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.powerdownfortheplanet.org
M. Kryńska
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

