logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Google oferuje granty na reklamy dla NGO
04.12.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Google oferuje granty na reklamy dla NGO



Google Grants to odmiana usługi Google AdWords (reklamowego narzędzia online firmy Google) przeznaczona dla organizacji non-profit. W ramach Google Grants wspiera wybrane organizacje non-profit, przekazując im do dyspozycji 10000 USD miesięcznie na reklamy w systemie AdWords.

Aby zakwalifikować się do programu Google Grants, organizacja musi spełniać wymagania formalne, mieć ważny status pożytku publicznego oraz przyjąć do wiadomości i zaakceptować wymagane oświadczenia dotyczące braku dyskryminacji oraz zasady przyjmowania i wykorzystywania dotacji. Z programu Google Grants nie mogą korzystać instytucje i organizacje rządowe, szpitale i grupy medyczne, szkoły, centra opieki nad dziećmi, instytucje akademickie i uniwersytety (przy czym kwalifikują się działy organizacji edukacyjnych prowadzące działalność filantropijną), partie i organizacje polityczne ani grupy lobbystów.

Po upewnieniu się, że organizacja spełnia wszelkie wymogi formalne, należy złożyć wniosek na stronie programu i oczekiwać na jego akceptację. Następnie, po pozytywnym rozpatrzeniu przez Google, organizacje zakwalifikowane do udziału w programie zakładają specjalne konto reklamowe AdWords, planują kampanie reklamowe i przesyłają je do akceptacji. Gdy kampanie zostaną zaakceptowane przez Google, organizacja może rozpocząć promowanie swojej misji i realizowanie celów statutowych poprzez reklamy AdWords.

Polskie organizacje pożytku publicznego mogą uzyskać grant takiej samej wysokości jak instytucje zagraniczne. Na kontach organizacji Google Grants obowiązują jednak pewne ograniczenia: budżet dzienny nie może przekraczać 330 USD, a limit maksymalnego kosztu kliknięcia (CPC) to 1 USD. Prowadzone kampanie mogą być kierowane tylko na słowa kluczowe i wyszukiwarkę Google, a wyświetlane mogą być tylko reklamy tekstowe. Jeżeli organizacja spełni określone wymogi, a jej kampania będzie odnosiła dobre efekty, może się zakwalifikować do programu Google Grants Pro, co oznacza dofinansowanie w wysokości 40.000 USD miesięcznie.

OPP mogą zakwalifikować się do programu, jeżeli działają w jednym z poniższych obszarów: nauka i technika, nauki społeczne, rozwój dzieci i młodzieży, świadczenie publiczne i społeczne, bezpieczeństwo publiczne, przygotowanie do sytuacji nadzwyczajnych i pomoc humanitarna, sport i rekreacja, religia, sztuka, kultura, humanistyka; opieka nad zwierzętami; rozwój społeczności lokalnych i pokonywanie przeszkód w rozwoju; prawa obywatelskie, akcje społeczne i informacyjne; zwalczanie chorób i zaburzeń oraz inne dyscypliny medyczne, prawo i zwalczanie przestępczości, zatrudnienie, żywność, rolnictwo, odżywanie, środowisko naturalne, ochrona zdrowia, sprawy zagraniczne i bezpieczeństwo narodowe; usługi dla ludności, mieszkalnictwo i zapewnienie schronienia; zdrowie psychiczne i pomoc w sytuacjach kryzysowych; medyczne badania naukowe; filantropia, wolontariat, stypendia. Przyznany grant reklamowy może służyć zarówno realizacji celów statutowych, jak również w akcjach o charakterze stałym lub cyklicznym.

Google posiada certyfikowanych partnerów programu, posiadających doświadczenie w pracy z Google Grants. W Polsce jedynym, certyfikowanym partnerem programu Google Grants jest Timgu – agencja marketingu międzynarodowego posiadająca doświadczenie we współpracy z organizacjami non-profit w Polsce, Wielkiej Brytanii i  Danii.

Timgu oferuje organizacjom non-profit konsultacje i porady dotyczące funkcjonowania programu bez zobowiązań ani kosztów. Każdy potencjalny lub aktualny beneficjent programu decyduje, czy chce samodzielnie zarządzać swoim kontem reklamowym, czy współpracować z certyfikowanym i doświadczonym partnerem. Zadaniem agencji marketingowych, takich jak Timgu, jest pomoc w przygotowaniu wniosku o grant. W przypadku jego pomyślnej weryfikacji przez Google – Timgu odpowiada za profesjonalną optymalizację kampanii, aby zwiększyć szanse na pozyskanie darowizn, wolontariuszy oraz realizację innych celów statutowych konkretnej organizacji.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek