logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Good Year namawia do defensywy
28.05.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Good Year namawia do defensywy



Firma GoodYear wspiera promocję defensywnej jazdy samochodem jako współorganizator konkursu „Kierowca Roku 2008 programu defensywnikierowcy.pl”.

Organizatorem konkursu jest Internet Prasa Media, wydawca miesięcznika „Auto Firmowe” i operator serwisów autofirmowe.pl i defensywnikierowcy.pl. W konkursie mogą wziąć udział osoby, które w pracy korzystają z aut firmowych. Aby wziąć w nim udział należy:
– ukończyć kurs e-learningowy
– wypełnić formularz zgłoszeniowy po pomyślnym ukończeniu kursu
– uzasadnić „Dlaczego to właśnie ja powinienien (am) wziąć udział w kursie jazdy defensywnej na autodromie?”
– a odpowiedź nadesłać mailem na adres info@defensywnikierowcy.pl

Dla 10 autorów najbardziej przekonujących odpowiedzi nagrodami będą bezpłatne, praktyczne szkolenia z jazdy, które odbędą się 8 października 2008 r. na autodromie w Toruniu. Termin nadsyłania odpowiedzi upływa 5 września 2008 r.

Instruktorzy po przeszkoleniu 10 finalistów wyłonionych w I etapie wybiorą najlepszego kierowcę, który otrzyma tytuł „Kierowca Roku 2008 programu defensywnikierowcy.pl – Bezpieczne Auto Firmowe”.

Zasady, jakimi kierują się defensywni kierowcy:
1. droga to nie twój przeciwnik, staraj się nie umawiać na konkretną godzinę, jadąc w długie trasy
2. zawsze sprawdzaj stan ogumienia, ustawienia lusterek. To tylko kilkadziesiąt sekund, które mogą mieć wpływ na twoje bezpieczeństwo
3. dbaj o własne emocje, mają one bezpośrednie przełożenie na twoje bezpieczeństwo
4. będąc zdenerwowany nie wsiadaj od razu do samochodu, pójdź na 10-minutowy spacer
5. zawsze dbaj o prawidłowy przepływ powietrza w samochodzie (wymieniaj filtry powietrza), jakość powietrza ma wpływ na twoje samopoczucie, a tym samym na twoją jazdę
6. jeśli możesz, kup samochód z klimatyzacją, jazda w 30-stopniowym upale i w korku może powodować u kierowcy frustrację i agresję
7. jeśli możesz, przy zakupie samochodu kieruj się względami bezpieczeństwa. Lepiej jest mieć 20 koni pod maską mniej na rzecz ABS i poduszki powietrznej
8. samochód to nie klub, unikaj głośnej muzyki, naklejek, maskotek i wszystkiego, co rozprasza twoją uwagę
9. pamiętaj, że samochód to niejedyny środek lokomocji (czasami zdrowiej i szybciej jest pojechać rowerem albo pociągiem)

Więcej na www.defensywnikierowcy.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek