logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  21.07.2010

Golden Arrow dla „Sprawdź promile”



Odpowiedzialnościowy program Kompanii Piwowarskiej „Sprawdź promile” został wyróżniony w konkursie Golden Arrow w kategorii marketing mobilny. Program, który ma przeciwdziałać nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, działa w Polsce od dwóch lat. Polega na usłudze telefonicznej, która ma służyć za podręczny alkomat. Już ponad 10.000 osób przyłączyło się do programu i korzysta z niego.

– Nie musimy jednak dmuchać w telefon, tylko należy zainstalować nieduży programik, taki kalkulatorek alkoholowy. Wprowadzamy tam najważniejsze dane i program oblicza, kiedy wypity alkohol będzie spalony – wyjaśnia Paweł Kwiatkowski rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.

– Osoba, która kieruje, będąc w stanie nietrzeźwości, popełnia przestępstwo zagrożone karą do dwóch lat pozbawienia wolności – przypomina Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji. Natomiast jeśli taki kierowca spowoduje wypadek, to kara może być znacznie wyższa, bo jej górna granica to 4 i pół roku pozbawienia wolności. – dodaje.

Szczegóły na www.sprawdzpromile.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek