Odpowiedzialnościowy program Kompanii Piwowarskiej „Sprawdź promile” został wyróżniony w konkursie Golden Arrow w kategorii marketing mobilny. Program, który ma przeciwdziałać nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, działa w Polsce od dwóch lat. Polega na usłudze telefonicznej, która ma służyć za podręczny alkomat. Już ponad 10.000 osób przyłączyło się do programu i korzysta z niego.
– Nie musimy jednak dmuchać w telefon, tylko należy zainstalować nieduży programik, taki kalkulatorek alkoholowy. Wprowadzamy tam najważniejsze dane i program oblicza, kiedy wypity alkohol będzie spalony – wyjaśnia Paweł Kwiatkowski rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.
– Osoba, która kieruje, będąc w stanie nietrzeźwości, popełnia przestępstwo zagrożone karą do dwóch lat pozbawienia wolności – przypomina Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji. Natomiast jeśli taki kierowca spowoduje wypadek, to kara może być znacznie wyższa, bo jej górna granica to 4 i pół roku pozbawienia wolności. – dodaje.
Szczegóły na www.sprawdzpromile.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów