logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Godni zaufania pracodawcy ogłoszeni
07.11.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Godni zaufania pracodawcy ogłoszeni



5 listopada br. w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie ogłoszono wyniki V edycji konkursu o tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”. Kapituła w tej edycji oceniała politykę pracowniczą sektora spożywczego, usług teleinformatycznych oraz ubezpieczeń. Tytuł Pracodawcy Godnego Zaufania zdobyły w tym roku firmy: Danone (w kategorii branża spożywcza), Action SA (w kategorii usługi teleinformatyczne) oraz Compensa TU S.A. (w kategorii ubezpieczenia) Kapituła Konkursu przyznała także dwie nagrody dziennikarskie: dla Maćka Pawlaka (redaktora działu gospodarka tygodnika „Gazeta Polska”) oraz dla Tomasza Pietrygi (kierownika działu prawnego dziennika „Rzeczpospolita”). W tym roku wręczono także Nagrodę Specjalną Lechowi Wałęsie za całokształt działań na rzecz walki o prawa pracowników i propagowanie idei solidarności.

Ideą Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania” jest promowanie prawidłowych i godnych naśladowania wzorców zachowania pracodawcy. Konkurs organizowany jest od 2008 roku. – Wyróżniamy duże przedsiębiorstwa działające w Polsce, które dbają o swoich pracowników i sięgają po ciekawe i skuteczne rozwiązania w obszarze polityki pracownicze. Nasi laureaci jak Pelion, PKN Orlen czy Biedronka, to przede wszystkim firmy, z których można brać przykład w zakresie dbania o pracowników i przestrzegania ich praw – powiedział Tomasz Brzozowski z Biura Promocji Konkursu „Pracodawca Godny Zaufania”.

Nadesłane ankiety, w których firmy szczegółowo opisują poszczególne elementy polityki pracowniczej są oceniane przez jury złożone z przedstawicieli instytucji pozarządowych. W skład kapituły konkursu wchodzą m. in.: Krajowa Izba Gospodarcza, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Instytut  Globalizacji, Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania, Centrum Monitorowania Wolności Prasy przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, Stowarzyszenie Integracja i Współpraca, Instytut Nauk Ekonomicznych PAN, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskie Koleje Państwowe. Wyróżnienie w każdej kategorii przyznawane jest firmie, której ankieta zyska najwięcej punktów, przyznawanych przez członków kapituły.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek