logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  13.11.2014

Głosowanie na najlepsze raporty CSR



W konkursie Raporty Społeczne 2014 od 12 listopada do 2 grudnia internauci mogą ocenić działania CSR firm, zaprezentowane w raportach, i głosować przez stronę www.raportyspoleczne.pl. 

Raportowanie społeczne, czyli prezentowanie informacji dotyczących CSR – społecznej odpowiedzialności biznesu, to coraz częściej spotykana aktywność firm. Dzięki raportom społecznym inwestorzy mają lepszy wgląd w ogólną kondycję i długoterminowe perspektywy firmy, a każdy może przekonać się, która firma dostarczając produkt czy usługę stara się równocześnie świadomie zarządzać swoim wpływem na społeczeństwo, środowisko i gospodarkę. Zgodnie z nową dyrektywą UE przyjętą przez Radę Unii Europejskiej pod koniec wrześniatego roku, informacje na temat polityk i działań firm dotyczących ochrony środowiska, zaangażowania społecznego, poszanowania praw człowieka, mają być ujawniane m.in. przez spółki giełdowe, tak jak dane stricte finansowe.

Zgodnie z badaniami Barometr CSR (edycja 2013), dla 62% konsumentów informacje o tym, że firma angażuje się na rzecz społeczeństwa lub środowiska, wywołują pozytywny wpływ, przekładający się na zaufanie do firmy i lojalność wobec jej produktów/usług.

Do 8. edycji konkursu zgłoszone zostały 32 raporty społeczne. Wśród nich znajdują się sprawozdania firm z branż m.in.: budowlanej, chemicznej, energentycznej, farmaceutycznej, finansowej, nowych technologii, paliwowej, spożywczej, telekomunikacyjnej, usługowej. Swój raport społeczny za lata 2012-2014 zgłosiła również organizacja niebiznesowa – i pierwszy raz w historii konkursu publiczna uczelnia wyższa. Pełne zestawienie raportów tej edycji konkursu w formularzu głosowania dostępnym na stronie głównej www.raportyspoleczne.pl. Instrukcja głosowania znajduje się pod tym linkiem. 

Pierwsza edycja konkursu miała miejsce w 2007 roku. Organizatorami projektu są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS (dawniej CSR Consulting). W tym roku konkurs został objęty patronatem Ministerstwa Finansów i Ministerstwa Gospodarki. Wyniki głosowania internautów wraz ze zwycięzcami pozostałych kategorii zostaną ogłoszone 9 grudnia br. podczas konferencji Raporty Społeczne 2014 w Warszawie. Udział w konferencji jest otwarty i bezpłatny. Warunkiem koniecznym jest wypełnienie zgłoszenia online. Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek