Na dekolcie, nodze oraz pod stopą kobiety umieszczone są skale, zestawiające głębokość dekoltu, długość ubioru czy wysokość obcasa z przyporządkowanym do niej określeniem (spódnica za kolano oznacza „pruderyjna”, spódnica sięgająca tuż za pośladki – „ku*wa”). Trzy kreacje, które zdobyły popularność w sieci, to tzw. ghost ad (reklama, która nie pojawiła się w mediach) przygotowana przez studentów niemieckiej filii szkoły reklamy Miami Ad School dla organizacji Terre des Femmes, zajmującej się walką z przemocą wobec kobiet.
Podobny pomysł pojawił się w 2013 r. na portalu Tumblr – zdjęcie nogi swojej koleżanki z takimi oznaczeniami umieściła tam 18-letnia Rosea Lake. Więcej na ten temat można przeczytać np. tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS