29 lutego, w najrzadziej występujący dzień w roku, rozpoczęła się w Polsce kampania społeczna „Nadzieja. Mamy ją w genach”, której celem jest stworzenie pozytywnej inicjatywy na rzecz osób
z rzadkimi chorobami genetycznymi. Organizatorem kampanii jest Krajowe Forum na Rzecz Terapii Chorób Rzadkich.
Symbolem kampanii stał się chromosom, którego wizualizacją jest para dżinsów. Pomysł realizowany jest w ramach międzynarodowego projektu Global Jeans Project, który wykorzystuje w identyczne w języku angielskim brzmienie słów geny (genes) i dżinsy (jeans). W ramach kampanii na uczelniach wyższych na kierunkach medycznych, psychologicznych i pedagogicznych oraz w szkołach będą odbywać się edukacyjne Dni Dżinsowe pod hasłem „Wesprzyj tysiące osób z rzadkimi chorobami – noś swoje ulubione dżinsy”.
Partnerami kampanii są firma Genzyme, wchodząca w skład Grupy Sanofi oraz NUTRICIA, Dywizja Żywności Medycznej. Za za przygotowanie strategii działania, realizację aktywności oraz działania media relations do końca 2012 roku odpowiada agencja Konkret PR, a za kreację – !bujakadesign.
Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie www.nadziejawgenach.pl oraz www.facebook.com/DzienChorobRzadkich.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu