29 lutego, w najrzadziej występujący dzień w roku, rozpoczęła się w Polsce kampania społeczna „Nadzieja. Mamy ją w genach”, której celem jest stworzenie pozytywnej inicjatywy na rzecz osób
z rzadkimi chorobami genetycznymi. Organizatorem kampanii jest Krajowe Forum na Rzecz Terapii Chorób Rzadkich.
Symbolem kampanii stał się chromosom, którego wizualizacją jest para dżinsów. Pomysł realizowany jest w ramach międzynarodowego projektu Global Jeans Project, który wykorzystuje w identyczne w języku angielskim brzmienie słów geny (genes) i dżinsy (jeans). W ramach kampanii na uczelniach wyższych na kierunkach medycznych, psychologicznych i pedagogicznych oraz w szkołach będą odbywać się edukacyjne Dni Dżinsowe pod hasłem „Wesprzyj tysiące osób z rzadkimi chorobami – noś swoje ulubione dżinsy”.
Partnerami kampanii są firma Genzyme, wchodząca w skład Grupy Sanofi oraz NUTRICIA, Dywizja Żywności Medycznej. Za za przygotowanie strategii działania, realizację aktywności oraz działania media relations do końca 2012 roku odpowiada agencja Konkret PR, a za kreację – !bujakadesign.
Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie www.nadziejawgenach.pl oraz www.facebook.com/DzienChorobRzadkich.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy