logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  07.03.2012

Genzyme i NUTRICIA w dżinsach dla rzadkich genów



29 lutego, w najrzadziej występujący dzień w roku, rozpoczęła się w Polsce kampania społeczna „Nadzieja. Mamy ją w genach”, której celem jest stworzenie pozytywnej inicjatywy na rzecz osób
z rzadkimi chorobami genetycznymi. Organizatorem kampanii jest Krajowe Forum na Rzecz Terapii Chorób Rzadkich.

Symbolem kampanii stał się chromosom, którego wizualizacją jest para dżinsów. Pomysł realizowany jest w ramach międzynarodowego projektu Global Jeans Project, który wykorzystuje w identyczne w języku angielskim brzmienie słów geny (genes) i dżinsy (jeans). W ramach kampanii na uczelniach wyższych na kierunkach medycznych, psychologicznych i pedagogicznych oraz w szkołach będą odbywać się edukacyjne Dni Dżinsowe pod hasłem „Wesprzyj tysiące osób z rzadkimi chorobami – noś swoje ulubione dżinsy”.

Partnerami kampanii są firma Genzyme, wchodząca w skład Grupy Sanofi oraz NUTRICIA, Dywizja Żywności Medycznej. Za za przygotowanie strategii działania, realizację aktywności oraz działania media relations do końca 2012 roku odpowiada agencja Konkret PR, a za kreację – !bujakadesign.

Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie www.nadziejawgenach.pl oraz www.facebook.com/DzienChorobRzadkich.


 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek