Absolutnie fantastyczne Grand Prix w kategorii Outdoor poleciało do Australii, gdzie ANZ Bank włączył się w obchody Sydney Gay and Lesbian Mardi Gras. Bank nie chciał być jednym z wielu sponsorów z logo na plakacie imprezy i zrobił co mógł, by uczynić widocznym swoje wsparcie dla idei różnorodności i akceptacji. Na czas festiwalu zwyczajne bankomaty zamieniły się w kolorowe i radosne gejomaty. Do metamorfozy użyto tysięcy cekinów, ćwieków i kryształków oraz metry skóry, dżinsu, ekoskóry i futer. Kolorowo ozdobione maszyny drukowały paragony z hasłem Spłukany i Dumny, a zarobione przez nie prowizje kierowano na konto organizacji charytatywnej wspierającej środowisko LGBT. Nie potrzeba bujnej wyobraźni, by przewidzieć, że o kampanii rozpiszą się media w Australii i na całym świecie, a tysiące uczestników wydarzenia opublikuje na swoich profilach zdjęcia z gejomatem w tle. Kampanię nagrodzono też w kategorii Promo&Activation.
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz