logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Gdzie odpłynęły ryby z atlasów?
25.10.2018
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kraje, Szwecja, Ekologia i środowisko

Gdzie odpłynęły ryby z atlasów?



Około 12,7 ton plastiku rocznie trafia do naszych oceanów. Nawet 100 tys. zwierząt żyjących w morzach i oceanach ginie od uduszenia plastikiem. Wyniki prowadzonych raportów zapowiadają coraz smutniejsze warunki życia przyszłych pokoleń. Przed 2050 r przewiduje się, iż plastyku w ocenach będzie więcej niż pływających żywo ryb. Jak wyglądać będą w ów czas ilustracje zwierząt? Plastyk w atlasach zamiast rybki Nero?

Uświadamianiem opinii publicznej o szkodliwych przypływach plastykowych zanieczyszczeń zajmuje się coraz więcej organizacji pozarządowych. Do walki z globalnym problemem stanęła również  fundacja w Szwecji – The West Coast Foundation, której kampania bazuje na prostym przekazie Let’s end littering on our beaches – Zakończmy zaśmiecanie naszych plaż. Kampania realizowana w formie plakatów, przedstawia „rybne szkice” w zmienionej przez plastyk odsłonie. Zamiast oceanicznych gatunków ryb w prezentowanym na plażach Szwecji atlasie znaleźć możemy plastykowe menu – butelki, okulary, pałeczki do uszu, spinacze, grzebień, a nawet klapki. Czy smakują równie wybornie, co flądra strzałozębna lub dorsz atlantycki?

För att uppmärksamma de förödande konsekvenserna av vårt plastberoende ritade vi om den klassiska "Fiskkartan" och…

Opublikowany przez Stendahls Wtorek, 25 września 2018

Kreatorzy kampanii, agencja Stendahls, mają nadzieję, że taka odsłona kampanii przemówi plażowiczom do smaku.

Organizatorem kampanii jest The West Coast Foundation.

Ekologia i środowisko agencja Stendahls Let’s end littering on our beaches Zakończmy zaśmiecanie naszych plaż. plastyk


Nazwa kampanii:
Let’s end littering on our beaches – Zakończmy zaśmiecanie naszych plaż
Nadawca:
The West Coast Foundation
Media:
kampania plakatowa
Wykonawca:
agencja Stendahls





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek