„Gazeta Wyborcza” z nową odsłoną akcji „Leczyć po ludzku”
20 września rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Leczyć po ludzku”, organizowanej przez „Gazetę Wyborczą”. Tym razem działania i cykl redakcyjny w „Gazecie” poświęcone są zapobieganiu chorobom, temu, jak i dlaczego warto się badać i w jaki sposób oswoić lęk przed schorzeniami.
Czytelnicy „Gazety Wyborczej” uzyskają także odpowiedzi na pytania, w jaki sposób chory powinien podejść do swojego stanu zdrowia i co mogą zrobić bliscy, żeby mu pomóc. Dowiedzą się też, jak mówić o chorobie, czego pacjent może i powinien wymagać od lekarza oraz jak to robić skutecznie.
Artykuły, wywiady i reportaże poświęcone tej tematyce będą publikowane do końca roku 2012 na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl/leczyc w trzeci czwartek miesiąca. Kolejne odcinki cyklu będą dotyczyły zakrzepicy, chorób żył, nowotworów, cukrzycy i chorób rzadkich.
W poprzedniej, pierwszej edycji akcji „Leczyć po ludzku” „Gazeta Wyborcza” zajęła się prawami pacjentów. Podkreślano, jak ważna jest komunikacja lekarza z chorym, poruszono temat raka i chorób przewlekłych oraz radzono, gdzie udać się po pomoc w przypadku różnych dolegliwości.
Więcej informacji na stronie: www.wyborcza.pl/leczyc
Partnerem akcji jest Sanofi.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

