logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Gazeta Wyborcza” z nową odsłoną akcji „Leczyć po ludzku”
25.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Gazeta Wyborcza” z nową odsłoną akcji „Leczyć po ludzku”



20 września rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Leczyć po ludzku”, organizowanej przez „Gazetę Wyborczą”. Tym razem działania i cykl redakcyjny w „Gazecie” poświęcone są zapobieganiu chorobom, temu, jak i dlaczego warto się badać i w jaki sposób oswoić lęk przed schorzeniami.

Czytelnicy „Gazety Wyborczej” uzyskają także odpowiedzi na pytania, w jaki sposób chory powinien podejść do swojego stanu zdrowia i co mogą zrobić bliscy, żeby mu pomóc. Dowiedzą się też, jak mówić o chorobie, czego pacjent może i powinien wymagać od lekarza oraz jak to robić skutecznie.

Artykuły, wywiady i reportaże poświęcone tej tematyce będą publikowane do końca roku 2012 na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl/leczyc w trzeci czwartek miesiąca. Kolejne odcinki cyklu będą dotyczyły zakrzepicy, chorób żył, nowotworów, cukrzycy i chorób rzadkich.

W poprzedniej, pierwszej edycji akcji „Leczyć po ludzku” „Gazeta Wyborcza” zajęła się prawami pacjentów. Podkreślano, jak ważna jest komunikacja lekarza z chorym, poruszono temat raka i chorób przewlekłych oraz radzono, gdzie udać się po pomoc w przypadku różnych dolegliwości.

Więcej informacji na stronie: www.wyborcza.pl/leczyc

Partnerem akcji jest Sanofi.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek