logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
10.05.2022
Tematy: Wydarzenia, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka

Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy



Dzięki staraniom dziennikarzy Ukrayina.pl redakcja portalu Gazeta.pl otrzymała trzy wyjątkowe znaczki wydane przez Pocztę Ukraińską. Na ich odwrocie podpisali się burmistrz Kijowa – legendarny bokser Witalij Kliczko, minister spraw zagranicznych Ukrainy – Dmytro Kułeba oraz żołnierz Roman Hrybow, którego „pozdrowienia” wysłane rosyjskiemu okrętowi wojennemu zostały uwiecznione na znaczkach. Gazeta.pl i Ukrayina.pl wspólnie z Fundacją PCPM oraz Allegro Charytatywni zlicytują je, a zebrane pieniądze zostaną przekazane na karetki i sprzęt medyczny dla Ukrainy.

Znaczki wydane przez ukraińską pocztę przedstawiają żołnierza stojącego nad brzegiem morza i pokazującego środkowy palec w kierunku rosyjskiego okrętu wojennego „Moskwa”. Pod obrazkiem zamieszczone zostało słynne zdanie wypowiedziane podczas obrony Wyspy Węży. Znaczki te weszły do oficjalnego obiegu w Ukrainie, gdzie stały się prawdziwym hitem i rozeszły w bardzo szybkim tempie. Portalowi Gazeta.pl udało się zdobyć aż trzy z nich. Dodatkowo, na ich odwrocie znajdują się bezcenne podpisy, co czyni te egzemplarze unikatami.

W poniedziałek, 9 maja br., Fundacja PCPM uruchomiła na platformie Allegro Charytatywni specjalną zbiórkę, a Gazeta.pl i Ukrayina.pl stworzyły trzy aukcje, w których można licytować znaczki z podpisami Witalija Kliczki, Dmytro Kułeby oraz Romana Hrybowa. Portal i serwis będą również zachęcać swoich czytelników do tworzenia kolejnych aukcji wspierających zbiórkę PCPM, by zebrać jeszcze więcej pieniędzy na ten cel. Wszystkie środki zostaną przekazane na zakup karetek i sprzętu medycznego dla Ukrainy. Aukcje zakończą się w środę, 18 maja br.

Licytowane przez nas znaczki to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów – tłumaczy Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl. – Warto podkreślić, że w samej Ukrainie rozeszły się one niezwykle szybko i są teraz bardzo trudne do zdobycia, a dodatkowo udało nam się zdobyć podpisy trzech ukraińskich mężów stanu, co jeszcze podnosi ich wartość. Liczymy na rekordowe kwoty w naszych licytacjach, które oczywiście w całości przekażemy na pomoc walczącej Ukrainie – dodaje.

Dziś wspieranie Ukrainy w walce z armią rosyjską jest równoznaczne z powiedzeniem: „Uważam, że wolność jest największą wartością i dlatego jestem przeciwko wojnie rozpoczętej przez Putina” – podkreśla Uliana Vitiuk, redaktorka naczelna lwowskiego „Ekspresu” i serwisu Ukrayina.pl, współautorka przeprowadzanych licytacji. – Każda aukcja to wyjątkowa możliwość wsparcia Ukrainy. Zapraszamy do licytacji wszystkie osoby, którym tak jak nam zależy na spokojnej i bezpiecznej przyszłości tego kraju. To okazja, by stać się częścią wspaniałej historii.

kultura Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie wojna Ukraina kultura osobista Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji pomoc humanitarna znaczki pocztowe


Nazwa wydarzenia:
Licytacja słynnych znaczków pocztowych z podpisami bohaterów Ukrainy
Czas:
2022.5.9 - 2022.5.18
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka
Kraje:
Polska
Nadawca:
Gazeta.pl i Ukrayina.pl





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek