logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Gaspol jest kibicem klimatu
04.11.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Gaspol jest kibicem klimatu



Firma Gaspol S.A. prowadzi ogólnopolski program na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Społeczności Lokalnych „Gaspol kibicuje klimatowi”. Jego celem jest wzrost świadomości społeczeństwa na temat roli proekologicznych inwestycji gmin i powiatów dla ich zrównoważonego rozwoju. Pokazanie korzyści płynących z inwestycji w ekologiczne rozwiązania energetyczne ma aktywizować lokalne społeczności do podejmowania tego typu aktywności w ich regionie.

W ramach programu zostaną zorganizowane „Warsztaty Dobrego Klimatu” dla gmin, ogólnopolski konkurs na „Gminę Przyszłości”, a następnie opracowany będzie ranking „Dobrych praktyk”, prezentujący godne naśladowania działania polskich gmin na rzecz poprawy klimatu oraz rozwoju regionu i zamieszkującej go społeczności lokalnej. Podczas warsztatów dla gmin ich przedstawiciele i lokalni liderzy dowiedzą się, w jaki sposób inwestycje w proekologiczne rozwiązania energetyczne mogą wpłynąć na rozwój gminy oraz jakie są możliwości dofinansowania ekologicznych projektów.

– Innowacjom technologicznym musi towarzyszyć inwestycja w człowieka i kapitał ludzki. Rozwój regionu to rozwój zamieszkującej go społeczności. Dlatego tak ważne jest, by podejmować wszelkie działania mające na celu aktywizowanie lokalnych grup społecznych do podejmowania tego typu inwestycji – powiedział dr Andrzej Hałasiewicz, ekspert programu „Gaspol kibicuje klimatowi”, adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Dla potrzeb kampanii powołana została Rada Programowa, w skład której weszli eksperci w zakresie energetyki, socjologii, pozyskiwania środków unijnych oraz wykorzystywania odnawialnych źródeł energii.
Projekt potrwa do końca 2010 roku.
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek