logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

Najlepsze akcje obywatelskie 2012 - głosowanie Czytelników

12 / 12
 

Celem projektu jest dostarczanie „narzędzi do myślenia”, czyli prowokowanie do zastanowienia się nad trudnymi zagadnieniami usytuowanymi na pograniczu życia społecznego i jednostkowego. Poczucie lęku, schematyczność myślenia, sposoby interpretowania rzeczywistości (zdarzeń i wydarzeń), satysfakcja i zadowolenie, wiara we własne siły itd. to niektóre tematy podejmowane w kampanii w roku 2012 jak i w latach ubiegłych. Prace kampanii były eksponowane na ulicznym bilbordzie (Szosa Chełmińska 37 w Toruniu) który jest wykorzystywany do tego celu nieprzerwanie od 1999 roku. Galeria Rusz to grupa artystyczna w składzie Joanna Górska, Rafał Góralski. Zajmują się sztuką i pokazują swoje prace w galeriach w Polsce i za granicą. Więcej o projekcie na konkurs.kampaniespołeczne.pl.








CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek