Celem projektu jest dostarczanie „narzędzi do myślenia”, czyli prowokowanie do zastanowienia się nad trudnymi zagadnieniami usytuowanymi na pograniczu życia społecznego i jednostkowego. Poczucie lęku, schematyczność myślenia, sposoby interpretowania rzeczywistości (zdarzeń i wydarzeń), satysfakcja i zadowolenie, wiara we własne siły itd. to niektóre tematy podejmowane w kampanii w roku 2012 jak i w latach ubiegłych. Prace kampanii były eksponowane na ulicznym bilbordzie (Szosa Chełmińska 37 w Toruniu) który jest wykorzystywany do tego celu nieprzerwanie od 1999 roku. Galeria Rusz to grupa artystyczna w składzie Joanna Górska, Rafał Góralski. Zajmują się sztuką i pokazują swoje prace w galeriach w Polsce i za granicą. Więcej o projekcie na konkurs.kampaniespołeczne.pl.
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2025
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem