Celem projektu jest dostarczanie „narzędzi do myślenia”, czyli prowokowanie do zastanowienia się nad trudnymi zagadnieniami usytuowanymi na pograniczu życia społecznego i jednostkowego. Poczucie lęku, schematyczność myślenia, sposoby interpretowania rzeczywistości (zdarzeń i wydarzeń), satysfakcja i zadowolenie, wiara we własne siły itd. to niektóre tematy podejmowane w kampanii w roku 2012 jak i w latach ubiegłych. Prace kampanii były eksponowane na ulicznym bilbordzie (Szosa Chełmińska 37 w Toruniu) który jest wykorzystywany do tego celu nieprzerwanie od 1999 roku. Galeria Rusz to grupa artystyczna w składzie Joanna Górska, Rafał Góralski. Zajmują się sztuką i pokazują swoje prace w galeriach w Polsce i za granicą. Więcej o projekcie na konkurs.kampaniespołeczne.pl.
CZYTAJ TEŻ:
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up
-
30.08.2024
Bezdomność boli wystarczająco