logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.11.2009

Fundusz górniczy Radia Zet



Od 25 września do 15 października br. trwała akcja zbierania pieniędzy na rzecz ofiar wypadku w kopalni w Rudzie Śląskiej spontanicznie zorganizowana przez Fundację Radia ZET. Początkowo akcja planowana była na trzy dni, ale w związku z niesłabnącym zainteresowaniem słuchaczy Radia ZET i wszystkich ludzi dobrej woli, zapadła decyzja o jej przedłużeniu do 15 października br.

Wszystkie osoby, które chciały pomóc mogły wysyłać charytatywnego SMSa. Operatorzy sieci Plus, Era, Heyah, Orange i Play zrzekli się dochodu z połączeń, dzięki czemu całe 5 złotych z każdego SMS-a trafi do górników i ich rodzin. Pieniądze również można było wpłacać bezpośrednio na specjalne konto Fundacji Radia ZET.

Według nieoficjalnych danych zebrano około 400 tys. złotych. W pierwszej kolejności za zebrane fundusze Fundacja Radia ZET zakupiła specjalistyczne opatrunki zwane „tymczasową drugą skórą”. Trafiły one do Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach, gdzie leczeni są poparzeni górnicy. Dzięki zastosowaniu „tymczasowej drugiej skóry” leczone rany goją się szybciej, a odczuwany ból udaje się znacznie ograniczyć. Fundacja Radia ZET zamierza również ufundować m.in. ferie zimowe i stypendia naukowe dla dzieci ofiar śląskiej tragedii.

Akcję wspierało Radio ZET.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 06.04.2023

    Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych


  • 05.04.2023

    Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek