W 15 jubileuszowym roku działalności Fundacja POLSAT odświeża swoje logo. Logo organizacji przeszło lifting zarówno w obrębie znaku graficznego jak i hasła. Zmiana znaku ma podkreślać nowoczesny charakter tej jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce.
– Poszukiwaliśmy rozwiązania, które odświeży i unowocześnieni wizerunek fundacji a równocześnie będzie nawiązywało do naszej piętnastoletniej tradycji. Mam nadzieję, że będzie odbierane jako bardziej przyjazne, czytelne i co najważniejsze kojarzące się z dziećmi. – komentuje rewitalizację znaku Elżbieta Zającówna, wiceprezes Fundacji POLSAT.
Dotychczasowy znak fundacji powstał równocześnie z zainicjowaniem jej działań w 1999 roku. Odświeżone logo autorstwa agencji Focus Advantage, funkcjonuje od sierpnia 2011 roku. Wykorzystywane będzie we wszystkich formach komunikacji fundacji min. spotach telewizyjnych i informacjach prasowych.
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących