W 15 jubileuszowym roku działalności Fundacja POLSAT odświeża swoje logo. Logo organizacji przeszło lifting zarówno w obrębie znaku graficznego jak i hasła. Zmiana znaku ma podkreślać nowoczesny charakter tej jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce.
– Poszukiwaliśmy rozwiązania, które odświeży i unowocześnieni wizerunek fundacji a równocześnie będzie nawiązywało do naszej piętnastoletniej tradycji. Mam nadzieję, że będzie odbierane jako bardziej przyjazne, czytelne i co najważniejsze kojarzące się z dziećmi. – komentuje rewitalizację znaku Elżbieta Zającówna, wiceprezes Fundacji POLSAT.
Dotychczasowy znak fundacji powstał równocześnie z zainicjowaniem jej działań w 1999 roku. Odświeżone logo autorstwa agencji Focus Advantage, funkcjonuje od sierpnia 2011 roku. Wykorzystywane będzie we wszystkich formach komunikacji fundacji min. spotach telewizyjnych i informacjach prasowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna
-
28.08.2024
Konkurs Art Moves 2024 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty