logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  24.05.2011

Fundacja POLSAT jest dla dzieci



Wczoraj ruszyła nowa kampania Fundacji POLSAT pod hasłem "Jesteśmy dla dzieci” pokazująca walkę, jaką chore dzieci muszą stoczyć w czasie codziennej, wyczerpującej rehabilitacji, by żyć choć trochę lepiej. W spotach, oprócz podopiecznych Fundacji POLSAT występują rehabilitanci,  którzy na co dzień z nimi pracują.  

– Często rehabilitacja nie tylko jest w stanie zatrzymać rozwój choroby lecz dzięki konsekwentnej, a nierzadko codziennej pracy z dzieckiem, jest wygraną walką o ich lepsze życie w przyszłości. W Fundacji POLSAT rozumiemy jak ważna i potrzebna jest ciągła rehabilitacja chorego dziecka. Od początku roku ponad 4,5 mln zł, a więc prawie 80% pomocy Fundacji, przekazaliśmy właśnie na rehabilitację naszych podopiecznych. – powiedziała wiceprezes Fundacji POLSAT – Elżbieta Zającówna.

Kampania „Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci” składa się z 3 30-sekundowych spotów prezentujących czwórkę podopiecznych organizacji: 4-letniego Stasia, który urodził się ze spastycznym czterokończynowym porażeniem mózgowym – nie chodzi, nie siedzi i jeszcze nie mówi, jest nadzieja, że chłopiec niedługo zacznie samodzielnie czworakować; 5-letniego Emila, u którego zdiagnozowano głęboki, obustronny niedosłuch zmysłowo – nerwowy o podłożu genetycznym, Emil słyszy dzięki wszczepionemu przed trzema laty implantowi ślimakowemu; Beatę (11,5 roku)  i Julitę (3,5 roku), które urodziły się z genetyczną wadą wzroku – wrodzoną zaćmą, a dodatkowo, co jest wynikiem choroby, mają oczopląs i zez. Dziewczynki noszą okulary +10 dioptri i + 12 dioptri. Wada jest nieulczalna, ale można powstrzymać jej rozwój poprzez stałą rehabilitację wzroku. 

Spoty kampanii emitowane będą na antenie Telewizji POLSAT, Polsat Cafe, Polsat News i Polsat Play do końca lipca br. Kampanię zrealizowała Telewizja POLSAT, spoty wyreżyserował Michał Fazlejew, producentem wykonawczym był Krzysztof Hansz.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek