logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Fundacja Muszkieterów pomaga po raz 14.
08.12.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Fundacja Muszkieterów pomaga po raz 14.



Fundacja Muszkieterów, założona przez właścicieli supermarketów Intermarché i Bricomarché, po raz czternasty organizuje Konwój Muszkieterów – akcję charytatywną, której celem jest pomoc potrzebującym dzieciom. Ambasadorką tegorocznej edycji jest Justyna Steczkowska.

Od 5 grudnia do 31 stycznia 2014 roku Muszkieterowie odwiedzą ponad 300 miejsc w Polsce. Pomoc trafi m.in. do domów dziecka, placówek opiekuńczo-wychowawczych, szkół i parafialnych zespołów Caritas, stowarzyszeń, fundacji i domów kultury. Każda placówka otrzyma czek w wysokości 3 500 złotych. W sumie przez dwa miesiące akcji do potrzebujących trafi ponad milion złotych.

Akcja ma charakter ogólnopolski, ale działamy lokalnie. Właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché sami wybierają ośrodki w swojej okolicy, którym trzeba pomóc – mówi prezes Fundacji Muszkieterów Marek Feruga.

Co roku w akcję charytatywną Konwój Muszkieterów angażują się polscy artyści. Byli wśród nich m.in. Stanisław Soyka, Krzysztof Krawczyk, Natalia Kukulska, Halina Mlynkowa. W tym roku ambasadorką akcji jest Justyna Steczkowska. Wokalistka wraz z Muszkieterami odwiedzi Warszawę, Szczecinek i Brzeg, gdzie osobiście spotka się z dziećmi. Elementem akcji jest spektakl dla dzieci „Zimowa układanka” przygotowany przez Teatr Wariaté z Poznania, który przez dwa miesiące objeżdża 15 miast w całej Polsce.

Konwój Muszkieterów prowadzony jest od 2001 roku. Początkowo przekazywano wybranym instytucjom konkretne dary – załadowane tiry parkowały przed wytypowanymi placówkami i zostawiały przygotowane specjalnie dla nich paczki z artykułami pierwszej potrzeby: wśród nich były produkty spożywcze, chemia gospodarcza. Od 2009 roku przekazywane są pieniądze.

Klienci sieci Intermarché i Bricomarché mogą bezpośrednio zaangażować się w akcję przez kupno specjalnych toreb. Dochód z ich sprzedaży przeznaczony jest na potrzeby organizacji wskazanych przez właścicieli supermarketów.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek