logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje, Kampanie, Polska, Kraje, Edukacja, Prawa człowieka, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  26.06.2018

Fundacja CitizenGO pyta o akceptację niepełnosprawności



Pytaniem „Kim jest dla mnie człowiek?” – organizatorzy społecznej kampanii „Ecce Homo. Oto człowiek. Każdy.” – podejmują temat akceptacji i niepełnosprawności w Polsce. Fundacja CitizenGO  zachęca do refleksji i dyskusji o nasz stosunek do osób słabszych i chorych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Telescope.

Z przeprowadzonych przez Fundację CitizenGO Polska badań wynika, iż „26 proc. respondentów sądzi, że państwo powinno bardziej dbać o osoby zdrowe niż niepełnosprawne”, zaś 38 proc. wyraża opinię, że „aborcja płodów z wadami genetycznymi powinna być obowiązkowa” i  aż 30 proc. zgadza się ze stwierdzeniem, że „ludzie chorzy na choroby uwarunkowane genetycznie powinni być poddawani obowiązkowej sterylizacji”.

Z cyklu "Mentalność eugeniczna w liczbach":prawie 51% dorosłych mężczyzn w Polsce uważa, że "jeśli wiadomo, że dziecko urodzi się niepełnosprawne, to lepiej zdecydować się na aborcję".

Opublikowany przez CitizenGO Polska Sobota, 23 czerwca 2018

Jak twierdzą zaś sami organizatorzy kampanii „Nie jest możliwe zbudowanie społeczeństwa solidarnego ze słabszymi, chorymi, gorzej sobie radzącymi bez powszechnego, ugruntowanego przekonania, że człowiekiem jest każdy, na każdym etapie życia, dotknięty każdym rodzajem choroby lub niepełnosprawności” .

Ecce Homo. Oto człowiek. Każdy.

38% dorosłych Polaków zgadza się, lub raczej się zgadza, że aborcja dzieci z wadami genetycznymi powinna być obowiązkowa.Więcej na www.otoczlowiek.org

Opublikowany przez CitizenGO Polska Wtorek, 19 czerwca 2018

„Biblijne słowa Piłata „Ecce Homo..” zyskują dziś szczególną wagę. Zbyt łatwo osądzamy innych, szufladkujemy jako przydatnych lub nie, np. za względu na niepełnosprawność czy chorobę, nie dając szansy na rozwój, nie dając szansy na życie”– wyjaśnia Paweł Woliński, dyrektor CitizenGO Polska

Na powstałej w ramach informacyjnej kampanii „Ecce Homo. Oto człowiek. Każdy.” stronie internetowej – www.otoczlowiek.org – zaprezentowano szczegółowe wyniki przeprowadzonych badań społecznych, poruszając tym samym problematykę człowieczeństwa.

Opublikowany przez CitizenGO Polska Poniedziałek, 18 czerwca 2018

 

W ramach kampanii przygotowano również spot TV 30’, spot kinowy oraz radiowy, a także printy do ekspozycji outdoor (billboardy i citylighty) oraz stronę informacyjną kampanii www.otoczlowiek.org.

CitizenGO to idea, która zrodziła się w 2013 roku z doświadczenia oraz przyjaźni osób chętnych do pracy na rzecz społeczeństwa w taki sposób, który pozwala na szanowanie godności człowieka i przestrzeganie związanych z nią praw na każdej płaszczyźnie.

Konieczne jest otwarcie nowych dróg działania obywateli, aby politycy i instytucje byli skłonni naprawdę służyć społeczeństwu. Internet i jego narzędzia są szczególnymi sposobami do osiągnięcia tego celu.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Telescope.

Więcej o organizacji CitizenGO  tutaj: https://www.citizengo.org/pl

CitizenGO   |  Ecce Homo. Oto człowiek. Każdy   | 


Nazwa kampanii:
Ecce Homo. Oto człowiek. Każdy
Tematy:
Edukacja, Prawa człowieka, Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja CitizenGo
Media:
internet, kino, telewizja, radio, ekspozycja outdoor (billboardy i citylighty)
Wykonawca:
agencja Telescope, Fundacja CitizenGo
Hasło kampani:
Ecce Homo. Oto człowiek. Każdy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek