FRoSTA oraz Marine Stewardship Council (MSC) po raz kolejny zapraszają na serię eventów „Może zadbajmy o morze”. W najbliższy weekend wydarzenia odbędą się w sklepie Alma w warszawskim CH Promenada.
Kampania ma poszerzyć wiedzę Polaków na temat ryb. Odbiorcy mają dowiedzieć się, jak to, co jedzą wpływa na stan mórz i oceanów, które gatunki ryb są zagrożone, jak wygląda droga ryby od momentu złowienia do konsumpcji przez człowieka. W weekend 13-14 lutego od 10-18 na odwiedzających czekają interaktywne stoiska, gry i zabawy edukacyjne, w tym kasa fiskalna, która zamiast ceny, poda informację o tym, czy dany gatunek można bezpiecznie kupować, czy nie.
W ciągu miesiąca mobilna ekspozycja odwiedzi: 13-14.02.2016 Warszawa, Alma, CH Promenada, ul. Ostrobramska 75 C; 20-21.02.2016 Warszawa, Alma, CH Skorosze, ul. Gen. Sławoja Składkowskiego 4; 27-28.02.2016 Kraków, Alma, Galeria Kazimierz, ul. Podgórska 34; 5-6.03.2016 Wrocław, Alma, Arkady Wrocławskie, ul. Powstańców Śląskich 2–4.
Na wszystkich rybnych produktach FRoSTY znajduje się niebieski certyfikat MSC, co oznacza, że surowce do ich produkcji pochodzą z certyfikowanych łowisk.
FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. MSC jest międzynarodową organizacją pozarządową, która wraz z naukowcami, rybakami oraz organizacjami ekologicznymi opracowała standardy środowiskowe w zakresie zrównoważonego rybołówstwa.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany