logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > FRoSTA zadba o morza
11.02.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

FRoSTA zadba o morza



FRoSTA oraz Marine Stewardship Council (MSC) po raz kolejny zapraszają na serię eventów „Może zadbajmy o morze”. W najbliższy weekend wydarzenia odbędą się w sklepie Alma w warszawskim CH Promenada.

Kampania ma poszerzyć wiedzę Polaków na temat ryb. Odbiorcy mają dowiedzieć się, jak to, co jedzą wpływa na stan mórz i oceanów, które gatunki ryb są zagrożone, jak wygląda droga ryby od momentu złowienia do konsumpcji przez człowieka. W weekend 13-14 lutego od 10-18 na odwiedzających czekają interaktywne stoiska, gry i zabawy edukacyjne, w tym kasa fiskalna, która zamiast ceny, poda informację o tym, czy dany gatunek można bezpiecznie kupować, czy nie.

W ciągu miesiąca mobilna ekspozycja odwiedzi: 13-14.02.2016 Warszawa, Alma, CH Promenada, ul. Ostrobramska 75 C; 20-21.02.2016 Warszawa, Alma, CH Skorosze, ul. Gen. Sławoja Składkowskiego 4; 27-28.02.2016 Kraków, Alma, Galeria Kazimierz, ul. Podgórska 34; 5-6.03.2016 Wrocław, Alma, Arkady Wrocławskie, ul. Powstańców Śląskich 2–4.

Na wszystkich rybnych produktach FRoSTY znajduje się niebieski certyfikat MSC, co oznacza, że surowce do ich produkcji pochodzą z certyfikowanych łowisk. 

FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. MSC jest międzynarodową organizacją pozarządową, która wraz z naukowcami, rybakami oraz organizacjami ekologicznymi opracowała standardy środowiskowe w zakresie zrównoważonego rybołówstwa.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek