logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  10.10.2014

FRoSTA zachęca do dbania o morze



FRoSTA i MSC Polska organizują kampanię „Może zadbajmy o morze”, której inauguracja odbędzie się w ten weekend w CH Blue City w Warszawie.

Rocznie na świecie łowionych jest ok. 80 mln ton ryb. Z powodu ekspansywnych połowów, niedostatecznej ochrony ekosystemu morskiego i nieodpowiedzialnych praktyk rybackich wiele gatunków ryb jest zagrożonych przełowieniem. Z raportu FAO (ang. Food and Agriculture Organization of the United Nations – Organizacja Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa) wynika, że blisko 90% światowych zasobów rybnych jest nadmiernie eksploatowanych bądź wręcz całkowicie wyeksploatowanych.

W ramach programu FRoSTA i MSC chcą uczyć świadomego wyboru konsumowanych ryb. W CH Blue City w Warszawie stanie mobilna ekspozycja edukacyjna popularyzująca wiedzę o rybach. Na odwiedzających czekają interaktywne stoiska, gry i zabawy edukacyjne oraz eksperci, którzy będą odpowiadać na pytania dotyczące wyboru ryb i zrównoważonego rybołówstwa.

Cykl wydarzeń pod hasłem potrwa do listopada br. Mobilna ekspozycja odwiedzi: 11 – 12 października, Centrum Handlowe Blue City, Warszawa; 18 – 19 października, Centrum Handlowe M1, Poznań; 25 – 26 października, Centrum Handlowe M1 Marki, Warszawa; 8 – 11 listopada, Galeria Krakowska, Kraków; 15 – 16  listopada, Galeria Przymorze, Gdańsk.

FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe oraz produkty z kurczaka i zioła. W 2014 r. wszystkie produkty rybne FRoSTY uzyskały niebieski certyfikat MSC. 

MSC jest organizacją pozarządową założoną w 1997 roku z inicjatywy WWF i firmy Unilever. Wraz z naukowcami, rybakami oraz organizacjami ekologicznymi MSC opracowało standardy środowiskowe w zakresie zrównoważonego rybołówstwa, aby promować przyjazne środowisku praktyki rybackie wśród konsumentów i partnerów na całym świecie. Działania MSC obejmują wyróżnianie odpowiedzialnych praktyk rybackich certyfikatem MSC, certyfikację w łańcuchach dostaw, współpracę z partnerami biznesowymi oraz programy edukacyjne.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 06.04.2023

    Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych


  • 05.04.2023

    Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek