FRoSTA i MSC Polska organizują kampanię „Może zadbajmy o morze”, której inauguracja odbędzie się w ten weekend w CH Blue City w Warszawie.
Rocznie na świecie łowionych jest ok. 80 mln ton ryb. Z powodu ekspansywnych połowów, niedostatecznej ochrony ekosystemu morskiego i nieodpowiedzialnych praktyk rybackich wiele gatunków ryb jest zagrożonych przełowieniem. Z raportu FAO (ang. Food and Agriculture Organization of the United Nations – Organizacja Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa) wynika, że blisko 90% światowych zasobów rybnych jest nadmiernie eksploatowanych bądź wręcz całkowicie wyeksploatowanych.
W ramach programu FRoSTA i MSC chcą uczyć świadomego wyboru konsumowanych ryb. W CH Blue City w Warszawie stanie mobilna ekspozycja edukacyjna popularyzująca wiedzę o rybach. Na odwiedzających czekają interaktywne stoiska, gry i zabawy edukacyjne oraz eksperci, którzy będą odpowiadać na pytania dotyczące wyboru ryb i zrównoważonego rybołówstwa.
Cykl wydarzeń pod hasłem potrwa do listopada br. Mobilna ekspozycja odwiedzi: 11 – 12 października, Centrum Handlowe Blue City, Warszawa; 18 – 19 października, Centrum Handlowe M1, Poznań; 25 – 26 października, Centrum Handlowe M1 Marki, Warszawa; 8 – 11 listopada, Galeria Krakowska, Kraków; 15 – 16 listopada, Galeria Przymorze, Gdańsk.
FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe oraz produkty z kurczaka i zioła. W 2014 r. wszystkie produkty rybne FRoSTY uzyskały niebieski certyfikat MSC.
MSC jest organizacją pozarządową założoną w 1997 roku z inicjatywy WWF i firmy Unilever. Wraz z naukowcami, rybakami oraz organizacjami ekologicznymi MSC opracowało standardy środowiskowe w zakresie zrównoważonego rybołówstwa, aby promować przyjazne środowisku praktyki rybackie wśród konsumentów i partnerów na całym świecie. Działania MSC obejmują wyróżnianie odpowiedzialnych praktyk rybackich certyfikatem MSC, certyfikację w łańcuchach dostaw, współpracę z partnerami biznesowymi oraz programy edukacyjne.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo