logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  23.06.2009

Foteliki na Pomorzu, ale nie w Gdańsku



Wystartowała 4. edycja kampanii na rzecz bezpieczeństwa dzieci „Taksówka z fotelikiem”, której organizatorem jest firma Liberty Direct. W ramach akcji od 17 czerwca z taksówek wyposażonych w foteliki do przewożenia dzieci będą mogli skorzystać mieszkańcy Gdyni, Sopotu, Rumii, Redy oraz Wejherowa. Rada Miasta Gdańska zakazała wyposażenia taksówek w foteliki dla dzieci – zgodnie z Uchwałą Rady Miasta bagażnik taksówki powinien być wolny od wszelkiego sprzętu dodatkowego, w związku z czym przewożenie w nim fotelików dla dzieci pomiędzy kursami nie jest możliwe.

Swoje stanowisko Urząd Miasta Gdańska argumentuje powołując się m.in. na Prawo o ruchu drogowym, zgodnie z którym „w czasie przewozu dziecka taksówką osobową nie ma obowiązku przewozu dziecka w wieku do 12 lat, nieprzekraczającego 150 cm wzrostu, w foteliku ochronnym lub innym urządzeniu do przewożenia dzieci”.

Przedsięwzięcie wesprze kampania informacyjna, która obejmie działania BTL oraz public relations. Programowi patronują Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Przemysłowy Instytut Motoryzacji „PIMOT”. Hhonorowy patronat nad akcją objęli Prezydent Gdyni – Wojciech Szczurek oraz przewodniczący Rady Miasta Sopot – Wieczesław Augustyniak.

– Jednym z celów Liberty Direct jest realizacja działań mających na celu poprawę bezpieczeństwa dzieci w samochodach. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że wszelkie działania społeczne powinny mieć wymiar praktyczny. Dlatego też w kolejnych miastach Polski, organizujemy akcję „Taksówka z fotelikiem”, w ramach której przekazaliśmy już korporacjom taksówkowym ponad 250 fotelików – mówi Rafał Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct.

O możliwości zamówienia taksówki z fotelikiem będą informować siatki oraz naklejki umieszczane na szybach taksówek biorących udział w akcji oraz strony internetowe organizatora, partnerów i patronów akcji. Informacje będą także przekazywane przez infolinie: Liberty Direct oraz korporacji taksówkowych. Dodatkowo, w mediach trójmiejskich zostaną zorganizowane konkursy dla czytelników, w których będzie można wygrać foteliki dla dzieci.

W ramach programu Liberty Direct przekazała korporacjom z Gdyni, Sopotu, Rumii, Redy oraz Wejherowa 63 kołyski, foteliki i podstawki dla dzieci w wieku od pół roku do 12 lat. Kierowcy zostali przeszkoleni z zakresu ich prawidłowego montowania i stosowania, jak również bezpiecznego przewożenia dzieci w samochodach. Zamówienie taksówki z fotelikiem nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek