logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.05.2008

Fortis Bank neutralizuje swoje zanieczyszczenia



W ramach akcji „Czas na las” fundacji Aeris Futuro, z którą przy tym projekcie wspołpracują Fortis Foundation Polska i Fortis Bank Polska, posadzono kolejne drzewka – tym razem na Mazowszu.

Posadzenie 830 sadzonek drzew pozwoli zneutralizować emisję 54 ton dwutlenku węgla – powstałą podczas produkcji papieru, który został zużyty przez Bank w ciągu 10 miesięcy. Z posadzonych sadzonek wyrośnie ok. 415 drzew.

Akcja sadzenia drzew w mazowieckiej gminie Staroźreby ma na celu ma nie tylko rekompensatę emisji dwutlenku węgla spowodowanych działalnością Fortis Banku, lecz również integrację i aktywizację społeczną poprzez edukację ekologiczną. Dodatkowym celem jest również wypracowanie mechanizmu trójstronnej współpracy między organizacją pozarządową, partnerem biznesowym a społecznością lokalną na płaszczyźnie działań na rzecz środowiska naturalnego.

W dwóch akcjach 10 i 17 maja brali udział warszawscy pracownicy Fortis Banku z rodzinami, podopieczni Fortis Foundation Polska – dzieci i młodzież z Ośrodków Społeczno-Wychowawczych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci przy ulicach Narbutta, Grochowskiej i Monte Cassino w Warszawie oraz gospodarze terenów, w tym dzieci i młodzież z miejscowych szkół.

Łcznie posadzono prawie 500 sadzonek różnorodnych gatunków drzew: lipy, klonu, sosny, świerka, jodły, jarzęba, i jawora. Pozostałą część drzew – 360 sadzonek posadzono wspólnie z dziećmi i młodzieżą z okolicznych szkół – gimnazjum w Staroźrebach i Szkoły Podstawowej w Przeciszewie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek