logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ferie z Fundacją ORLEN-DAR SERCA
03.03.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ferie z Fundacją ORLEN-DAR SERCA



Fundacja ORLEN – DAR SERCA, jak co roku, zorganizowała zimowy wypoczynek dla podopiecznych z Rodzinnych Domów Dziecka. Oprócz górskich atrakcji, uczestnicy mieli okazję poznać Kubę Piątka – Mistrza Świata Juniorów rajdów Cross-Country FIM 2014 i uczestnika tegorocznej edycji rajdu Dakar.

Dzieci z Rodzinnych Domów Dziecka wraz z opiekunami na zaproszenie Fundacji ORLEN-DAR SERCA spędzają ferie w ośrodku wypoczynkowym w Szczyrku. Wychowankowie, pod okiem profesjonalnego instruktora, stawiają pierwsze kroki w nauce jazdy na nartach, rozgrywają turnieje bilardowe i tenisa stołowego, zwiedzają okolice Szczyrku, a także mają okazję odbyć podróż kuligiem, zakończoną smażeniem kiełbasek przy ognisku.

W środę 11 lutego odbyło się spotkanie z Kubą Piątkiem – stypendystą Akademii ORLEN Team. Po rocznym procesie rekrutacyjnym młody motocyklista z Lublina został najwyżej oceniony i w nagrodę, wraz z zawodnikami ORLEN Team, wystartował w OiLibya du Maroc. Dla Kuby Piątka był to czwarty start w cyklu Mistrzostw Świata Cross Country FIM w 2014 roku, podczas których wywalczył tytuł Mistrza Świata Juniorów rajdów Cross-Country FIM. W styczniu 2015 roku zawodnik zadebiutował w najbardziej znanym i najtrudniejszym rajdzie świata – rajdzie Dakar.

Podczas spotkania Kuba Piątek opowiedział o swojej pasji,największych osiągnięciach oraz o wielu przygodach, których był uczestnikiem podczas rajdów. Opowieści ubarwił dodatkowo pokaz zdjęć.

Fundacja ORLEN – DAR SERCA wspiera blisko 300 działających w Polsce Rodzinnych Domów Dziecka, w których mieszka ponad 2200 wychowanków. Fundacja finansuje proces leczenia i rehabilitacji wychowanków oraz organizuje zimowe i letnie wczasy dla całych rodzin. Szczególnie utalentowane dzieci otrzymują stypendia edukacyjne i sportowe.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek