Pozyskana przez UNICEF Polska kwota 1.284.844 PLN to wynik połączenia sił dwóch kampanii charytatywnych na rzecz Sierra Leone: „Faceci ratują dzieci” oraz „Wszystkie kolory świata”.
Kampanię „Faceci ratują dzieci” wsparli Sebastian Karpiel-Bułecka, Łukasz Nowicki i Przemysław Saleta. Akcja „Wszystkie kolory świata” adresowana była do szkół, przedszkoli, domów kultury i bibliotek publicznych. Poparła ją Majka Jeżowska, Ambasador Dobrej Woli UNICEF, a do akcji dołączyły dzieci z 1140 placówek edukacyjnych z całej Polski. W ramach projektu uczniowie przygotowywali laleczki. Na specjalnie zorganizowanych imprezach szkolnych każda z chętnych osób mogła zaopiekować się laleczką, przekazując darowiznę na rzecz UNICEF.
Zebrane pieniądze pozwolą zaszczepić 454 tys. dzieci i przyszłych matek przeciwko gruźlicy, polio i tężcowi. Kwota ta umożliwi również zakup dziewięciu lodówek na baterie słoneczne. Dzięki polskim darczyńcom UNICEF będzie mógł także zakupić strzykawki i pojemniki na odpady poszczepionkowe oraz przeszkolić lekarzy i pielęgniarki, którzy zapewnią bezpieczne zaszczepienie dzieci.
Fundusze będą zbierane jeszcze do końca marca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!