6 / 7
Zaczepne i drwiące hasła – “Put your face in a book” (“Włóż twarz w książkę”), “You could be reading” (“Mógłbyś teraz czytać”), “140 characters? Try millions” (“140 znaków? Sprawdź miliony”), stylizowane graficznie na najbardziej znane loga internetowych „pożeraczy czasu” – Facebooka, Youtube i Twittera umieszczono na billboardach w Milwaukee w USA.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii