logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ewelina Kobryń ambasadorką Energa Basket Cup
13.04.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ewelina Kobryń ambasadorką Energa Basket Cup



Ewelina Kobryń, jedyna Polka występująca na parkietach zawodowej ligi WNBA, wicemistrzyni Euroligi z 2003 roku, wielokrotna i obecna mistrzyni Polski, zaangażowała się w Energa Basket Cup,  koszykarskie rozgrywki uczniów polskich szkół podstawowych.

Energa Basket Cup to program organizowany od 2009 roku, który umożliwia młodym zawodnikom udział w profesjonalnie zorganizowanym turnieju. W wieloetapowych rozgrywkach toczących się od września do maja co roku bierze udział ok. 75 tysięcy dzieci w wieku 11-12 lat. Są to uczniowie prawie 6 tys. szkół podstawowych z całego kraju. W trzech dotychczasowych edycjach turnieju wzięło udział ponad 225 tys. zawodników i zawodniczek. W latach 2009-2011 program realizowany był pod nazwą Olimpijska Energa. Organizatorem turnieju jest Szkolny Związek Sportowy, a patronem i mecenasem programu Grupa ENERGA.

– Bardzo się cieszę, że powstała taka inicjatywa. Kiedy ja rozpoczynałam karierę, nie było tego rodzaju programów. Umiejętności koszykarskie szlifowało się na zajęciach w szkole oraz treningach organizowanych przez kluby. Brałyśmy udział w różnych rozgrywkach, ale nigdy nie były to zawody na taką skalę. Ten projekt to masa pozytywnych czynników – mówi Ewelina Kobryń.

– Najważniejsze w Energa Basket Cup jest dla mnie to, że daje dzieciom możliwości rozwoju. Wychowuje i kształtuje ich charaktery poprzez sport. Dzieci uczą się współpracy z rówieśnikami, odpowiedzialności i ciężkiej pracy. Dodatkowo program daje najmłodszym alternatywę w sposobie spędzania wolnego czasu. Zamiast ciągłego siedzenia w domu przed komputerem, dzieci mogą rozwijać swoje umiejętności sportowe i poznawać tajniki koszykówki – podkreśla zawodniczka.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek